کد خبر : 2059932 | 15 مرداد 1403 ساعت 13:05 | 21.7K بازدید | 22 دیدگاه

امیدواری ستاره ناراضی یوونتوس: بازگشت به آرسنال

وویژک شزنی امیدوار است که بتواند بار دیگر به آرسنال برگردد و به روزهای نه چندان خوب اخیرش در یوونتوس پایان دهد.

امیدواری ستاره ناراضی یوونتوس: بازگشت به آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، شزنی در چند هفته اخیر روزهای خوبی را در تورین سپری نکرده و مدیران این باشگاه به او اعلام کردند که در فهرست مازاد آنها برای فصل آینده قرار دارد و باید باشگاه دیگری را انتخاب کند تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو این تیم را ترک کند.

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی در چند هفته اخیر از علاقه باشگاه النصر عربستان به جذب او خبر داده بودند اما مدیران این باشگاه این شایعات را تکذیب کردند و مدعی شدند که تصمیمی برای جذب او ندارند و این باعث شد که شرایط برای این بازیکن بیش از پیش دشوار و پیچیده شود.

تیاگو موتا که به عنوان جانشین مکس آلگری هدایت یوونتوس در فصل آینده را بر عهده خواهد داشت مستقیما اعلام کرده است که شزنی هم مانند چند ستاره دیگر از جمله فدریکو کیه‌زا جایی در تیم او ندارد و حالا رسانه‌های انگلیسی از علاقه باشگاه آرسنال به جذب مجدد این بازیکن خبر داده‌اند.

شزنی پیش از این و در فاصله سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ هم بازیکن آرسنال بود و پس از آن به یوونتوس پیوست. در چند هفته اخیر صحبت‌هایی درباره جدایی آرون رمزدیل از جمع توپچی‌ها به گوش رسیده است و آنها در صورت جدایی این بازیکن به صورت جدی به جذب شزنی فکر خواهند کرد تا بتوانند او را به عنوان جانشین رمزدیل به خدمت بگیرند.

دیدگاه‌ها