کد خبر : 2059919 | 15 مرداد 1403 ساعت 12:32 | 43.2K بازدید | 5 دیدگاه

او ترینیتی رادمن است

تاریخ‌سازی دختر اسطوره NBA در فوتبال المپیک

ترینیتی رادمن، دختر دنیس رادمن، بسکتبالیست مشهور سابق شیکاگو بولز، یکی از ستاره‌های تیم فوتبال زنان آمریکا در پاریس 2024 است.

تاریخ‌سازی دختر اسطوره NBA در فوتبال المپیک

به گزارش "ورزش سه"، ترینیتی در بازی‌های المپیک 2024 پاریس می‌درخشد و به لطف یک گل عالی از او در وقت‌های اضافه، آمریکا به نیمه نهایی فوتبال زنان المپیک رسید.

از نگاه‌های جسورانه و البته نام پشت پیراهن او می‌توان فهمید او فرزند دنیس رادمن است اما ترینیتی (متولد 2002) مستقل از پدرش که پنج بار قهرمان NBA شده است، خودش نیز یک ورزشکار موفق است و قصد دارد میراث خود را در فوتبال بسازد.

با گل او به ژاپن بود که آمریکا به نیمه نهایی فوتبال المپیک رسید. با یک شوت پای چپ مهارنشدنی برای نزدیک‌تر کردن آمریکا به طلا. و آن شادی گل با تمام وجود.

2063457

ترنیتی بعد از بازی گفت: «ذهنم خالی شده است. آخرین چیزی که به یاد می‌آورم این بود که کریستال توپ را به من رساند و من بی‌درنگ ضربه زدم. من نمی‌توانستم چیزی بهتر از این بخواهم. این بهترین لحظه دوران حرفه‌ای من است.»

ترینیتی رادمن جوان‌ترین بازیکنی بود که در اولین بازی خود در لیگ فوتبال زنان آمریکا گلزنی کرده و حالا به تاریخ‌سازی خود ادامه می‌دهد.

آمریکا فردا در نیمه نهایی به مصاف آلمان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها