کد خبر : 2059905 | 15 مرداد 1403 ساعت 11:50 | 46.4K بازدید | 86 دیدگاه

سردرگمی پرسپولیس: هفته اول کدام ورزشگاه؟

عجایب فوتبال ایران در شروع لیگ برتر

در فاصله یازده روز تا برگزاری نخستین بازی فصل پرسپولیس شایعه خروج این تیم از تهران برای میزبانی از ذوب آهن مطرح شده است.

عجایب فوتبال ایران در شروع لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه هنوز از سوی مسئولان برگزاری مسابقات و مدیریت ورزشگاه تختی بحث منتفی شدن میزبانی این ورزشگاه از سرخابی‌ها در فصل جدید لیگ برتر مطرح نشده اما به نظر می‌رسد پرسپولیس و استقلال به صرافت افتاده‌اند تا ورزشگاه دیگری را به عنوان میزبان بازی‌های خانگی خود انتخاب کنند.

در این باره از آنجایی که استقلال در هفته نخست باید در قزوین به میدان برود فعلا برای این هفته نگرانی میزبانی ندارد اما طبق برنامه پرسپولیس باید روز پنجشنبه 26 مردادماه از ذوب آهن اصفهان میزبانی کند.

در شرایطی که بحث منتفی شدن میزبانی ورزشگاه تختی تهران بسیار جدی شده رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود تاکید کرده بود این مسئله هنوز به صورت رسمی به این باشگاه ابلاغ نشده است.

گفته می‌شود باشگاه استقلال به پرسپولیس پیشنهاد داده بود برای میزبانی بازی‌های خانگی‌شان در ورزشگاه امام رضا (ع) اقدام کنند اما پرسپولیس مدعی شده برای استانداردسازی این ورزشگاه 25 میلیارد تومان بودجه نیاز است و اگر قرار بر خروج از تهران باشد این باشگاه دنبال ورزشگاهی است که هزینه‌های کمتری داشته باشد.

در عین حال به موازات مطرح شدن دوباره ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از پرسپولیس حالا صحبت از ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک هم هست. ورزشگاهی که پرسپولیس غالبا خاطره خوشی از آن ندارد.

سرخ‌ها در لیگ برتر و جام حذفی چهار بار در این ورزشگاه مقابل آلومینیوم اراک شکست خورده‌اند و تنها یک بار مقابل این تیم و بار دیگر مقابل سپاهان در این ورزشگاه برنده بوده‌اند.

هنوز بحث میزبانی پرسپولیس در اراک جدی نیست اما چنانچه این اتفاق رخ دهد میزبانی سرخ‌ها در ورزشگاهی که غالبا بازنده بوده و البته چیزی بیش از 300 کیلومتر با ورزشگاه تختی فاصله دارد یکی از عجایب شروع فصل تازه فوتبال ایران خواهد بود.

دیدگاه‌ها