کد خبر : 2059904 | 15 مرداد 1403 ساعت 11:44 | 41.1K بازدید | 12 دیدگاه

یک روز تو هم طلا می‌بری

فاش شد: آخرین حرفی که جوکوویچ به آلکاراس زد

کارلوس آلکاراس فاش کرد که بعد از پایان فینال تنیس المپیک، نواک جوکوویچ به او چه گفته بود.

فاش شد: آخرین حرفی که جوکوویچ به آلکاراس زد

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس آلکاراس پس از یک فینال حماسی که نواک جوکوویچ در آن قهرمان شد، پاریس را با احساسی تلخ ترک می‌کند.

آلکاراس که فینال را در دو ست به اسطوره صرب باخت، به خبرنگاران گفت: «من از بازی خود بسیار راضی هستم، بهترین تنیس خودم را ارائه دادم و نواک نیز همینطور. من از شکست ناامید هستم اما تجربه بزرگی شد. فکر می کنم یک تورنمنت عالی و یک فینال عالی را به پایان رساندم و باید به سطح بازی خودم افتخار کنم. در مقابل، من یک قهرمان بزرگ با سطحی بسیار بالا داشتم و باید به او برای پیروزی‌اش اعتبار دهیم.»

آلکاراس نمی‌تواند خود را به‌خاطر چیزی سرزنش کند: «من همه چیزم را در زمین دادم و باید از این شکست درس بگیرم، به خصوص اینکه در لحظات مهم قدم لازم را برنداشتم و باید قوی‌تر برگردم. این نقره برای کشور من، برای اسپانیا و برای همه کسانی است که در پاریس یا از خانه من را حمایت کردند. برای خانواده و همچنین برای خودم. کسب مدال المپیک یک هدف بزرگ بود.»

2063424

او اعتراف کرد که بازی‌های المپیک یک رقابت خاص است: «شرکت در المپیک کمی متفاوت است. شما برای یک مدال رقابت می‌کنید، برای کشورتان، این با یک گرند اسلم یکی نیست. امروز شاید در لحظات تعیین کننده فشار بیشتری را احساس کردم. علاوه بر این، شما هر سال چهار گرند اسلم و چند بازی المپیک بازی نمی‌کنید. این هر چهار سال یک بار می‌آید. بله، متفاوت است. من این تجربه را در تمام عمرم به‌خاطر خواهم داشت. بازی با رافا را دو برابر، اولین مدال این دو هفته بسیار خاص در زندگی من بود.»

کارلیتوس در پایان در مورد اشک‌هایش توضیح داد: «به نوعی من بسیاری از مردم را ناامید کردم و به همین دلیل ناراخت بودم. من طلا می‌خواستم و نتوانستم به آن برسم و این البته که من را ناراحت می‌کند. در هر صورت من با سری بالا پاریس را ترک می‌کنم چون تا سرحد مرگ جنگیدم و هر چه داشتم دادم.»

و چند کلمه‌ای که با نواک در پایان بازی رد و بدل کرد: «بله، جوکوویچ به من گفت که روزی طلا خواهم گرفت و لحظه قهرمانی من در المپیک نیز فرا خواهد رسید.»

دیدگاه‌ها