کد خبر : 2059898 | 15 مرداد 1403 ساعت 11:18 | 25.8K بازدید | 101 دیدگاه

یک باشگاه دیگر مخالف افزایش سقف بودجه

محمد اسفندیارپور با افزایش سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری مخالفت کرد.

یک باشگاه دیگر مخالف افزایش سقف بودجه

به گزارش "ورزش سه"، مدتی قبل نمایندگان باشگاه‌های تراکتور، سپاهان و استقلال در جلسه‌ای با مسئولان سازمان لیگ و کارگروه ناظر بر قراردادها خواهان افزایش سقف بودجه بودند که این موضوع با وا‌کنش‌های مختلفی همراه بود.

باشگاه پرسپولیس در همان ابتدا با افزایش سقف بودجه مخالف کرد. سرخ‌ها مدعی شدند که با بودجه بالاتر می‌توانستند ستاره‌های خود را حفظ کنند و حالا پس از جدایی آنها افزایش این رقم به ضررشان خواهد بود.

شب گذشته محمد اسفندیارپور، مدیرعامل گل‌گهر نیز مخالفت خود را با افزایش سقف بودجه اعلام کرد و گفت هر تغییری که از زمان ابلاغ به بعد رخ بدهد، حق سایر تیم‌ها را تضییع خواهد کرد‌.

اسفندیارپور گفت: یک دستورالعملی نوشته شده که ناظر بر سقف بودجه و سایر مسائل است. ما روی بحث بودجه بیش از حد تمرکز می‌کنیم و به بقیه مسائل کمتر می‌پردازیم.

او ادامه داد: قاعدتا اگر دستورالعمل یا رویه‌ای هست، برای همه است. انتظار می‌رود قانون‌گذار با قاطعیت پای قانون بایستد. ما پایبند هستیم و سال گذشته هم سقف را رعایت کردیم و امسال هم رعایت می‌کنیم.

مدیرعامل گل‌گهر تاکید کرد: من فکر می‌کنم این قانون مبتنی بر عدالت است و هر تغییری که یعد از زمان ابلاغ اتفاق بیفتد، حق بقیه را تضییع کرده است.

دیدگاه‌ها