کد خبر : 2059896 | 15 مرداد 1403 ساعت 11:03 | 15K بازدید | 5 دیدگاه

امیدواری سیتی: ستاره برزیلی به لیگ می‌رسد

ادرسون احتمالا تا هفته آینده به آمادگی کامل خواهد رسید و مشکلی برای همراهی منچسترسیتی در هفته اول لیگ برتر انگلیس نخواهد داشت.

امیدواری سیتی: ستاره برزیلی به لیگ می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی تور پیش فصلش را در کشور آمریکا سپری کرد و پس از برگزاری چند دیدار دوستانه قرار است تا به انگلیس برگردد و خودش را برای دیدار سوپر جام فوتبال این کشور که قرار است روبه‌روی منچستریونایتد برگزار کند آماده کند.

اما اتفاق مهمی که در آخرین دیدار دوستانه این تیم در آمریکا توجه بسیاری از هواداران را به خود جلب کرد و باعث نگرانی آنها شد مربوط به غیبت ادرسون و حضور استفان اورتگا در دروازه این تیم بود. پپ گواردیولا پس از پایان این دیدار تایید کرد که این بازیکن دچار احساس درد در ناحیه عضلاتش بوده و به همین دلیل نتوانسته است تیمش را همراهی کند.

روند درمان این ستاره برزیلی که در چند روز پایانی اردوی سیتی در آمریکا نتوانسته بود در تمرینات تیمی حاضر شود آغاز شده و گفته می‌شود که او احتمالا از هفته آینده می‌تواند بار دیگر در کنار هم تیمی‌هایش در تمرینات حاضر شود و نگرانی خاصی از بابت وضعیتش وجود ندارد.

به این ترتیب، ادرسون این فرصت را خواهد داشت که از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دروازه سیتی به میدان برود و تیمش را در دیدار برابر چلسی همراهی کند اما هنوز مشخص نیست که شرایط او برای بازی برابر منچستریونایتد به چه شکل خواهد بود.

دیدگاه‌ها