کد خبر : 2059884 | 15 مرداد 1403 ساعت 10:24 | 21.9K بازدید | 41 دیدگاه

ستاره بارسا توپ ال‌کلاسیکو را ول نمی‌کند! (عکس)

به نظر می‌رسد که خاطره خوب گلزنی برابر رئال مادرید حالا حالاها با پائو ویکتور همراه است.

ستاره بارسا توپ ال‌کلاسیکو را ول نمی‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای برگزاری اردوی پیش فصل‌اش در کشور آمریکا حضور دارد و تمرینات این تیم تحت نظر هانسی فلیک در حال انجام است. آنها در طول این مدت دو بازی تدارکاتی هم در این کشور برگزار کرده‌اند و خودشان را برای انجام سومین بازی دوستانه پیش فصل آماده می‌کنند.

شاگردان هانسی فلیک در دومین دیدار دوستانه در آمریکا روبه‌روی رئال مادرید قرار گرفتند و موفق شدند به رسم چند سال اخیر در ال‌کلاسیکوی پیش از آغاز رسمی فصل برابر این حریف قدیمی به پیروزی برسند و با نتیجه ۱-۲ این تیم را شکست دادند تا به آینده امیدوار بمانند.

2063385

پائو ویکتور ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل بارسلونا را در نیمه اول و دوم وارد دروازه رئال مادرید و تیبو کورتوا کند و زمینه‌ساز پیروزی تیمش شود، اتفاقی که برای این بازیکن جوان بسیار جذاب و شاید حتی دور از دسترس بود و مشخصا خاطره‌ای فوق‌العاده برایش به ثبت رسانده است.

این ستاره جوان بارسا پس از پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و توپ بازی را هم به یادگار گرفت و حالا تصاویر منتشر شده از سفر بازیکنان بارسا به آناپولیس نشان می‌دهد که او در حالی از هواپیما بیرون می‌آید که این توپ را با امضای بسیاری از بازیکنان به همراهش دارد و ظاهرا نمی‌خواهد به این زودی آن را کنار بگذارد.

دیدگاه‌ها