کد خبر : 2059883 | 15 مرداد 1403 ساعت 10:21 | 22.4K بازدید | 9 دیدگاه

از همراهان همیشگی تا تازه‌واردها؛

تارتار و پرسپولیسی‌ها در ماجراجویی جدید (عکس)

مهدی تارتار با همراهی چندین و چند مربی در حوزه‌های مختلف به دنبال رقم زدن بهترین کارنامه خود در دوران مربیگری است.

تارتار و پرسپولیسی‌ها در ماجراجویی جدید (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، طی سال‌های اخیر همواره مهدی تارتار در تیم‌هایی مشغول به فعالیت بوده که از نظر مالی و زیرساختی شرایط مساعدی نداشته و بارها هم خودش به‌مانند مجتبی حسینی این گلایه را در نشست‌های خبری مطرح کرده است. در گل‌گهر اما وضعیت متفاوت است و باشگاه سیرجانی به لطف توجهی که مدیران شرکت به موضوع مسئولیت اجتماعی دارند، با امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسبی حمایت می‌شود.

به همین دلایل مهدی تارتار تمام توانش را به کار گرفته تا با تمرکز کامل بر مسائل فنی و همکاری و همراهی دستیارانش به بهترین عنوان خود طی سال‌های اخیر دست پیدا کند.

در این مسیر محمد نوری (مربی)، حمزه مظفری (مربی)، محرم فتحی (مربی)، علیرضا محمد (مربی)، حسین اینانلو (مربی گلرها)، امیر مکوندی (بدنساز)، دیاکو (مربی بدنساز)، علی ادبی (فیزیوتراپ) و اشکان مهرعلی (آنالیزور) در حوزه‌های مختلف همراه مهدی تارتار هستند تا شاگردان این مربی در بهترین شرایط ممکن از نظر ذهنی، بدنی و تاکتیکی روانه مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و چهارم شوند و بهترین نتایج را رقم بزنند.

عکس‌ها جواد نادری‌پور

2063372
محمد نوری مدافع هافبک سابق سرخپوشان یکی از همراهان مورد اعتماد تارتار در سال‌های گذشته بوده و در گل گهر نیز به نظر می‌رسد به عنوان دستیار اول کنار او حضور دارد.
2063383
علیرضا محمد مدافع راست سابق سرخ‌پوشان دیگر پرسپولیسی همراه مهدی تارتار است.
2063376
محرم فتحی یکی از دستیاران تارتار در کنار نفراتی نظیر محمد نوری و علیرضا محمد است.
2063377
حسین اینانلو به‌مانند سال‌های گذشته در کنار مهدی تارتار حضور دارد و ماموریت آماده‌سازی گلرهای تیم را که اخباری و گروسیان هستند بر عهده اوست.
2063381
دیاکو بدنساز یونانی فصل گذشته هوادار در فصل جدید در کادرفنی گل‌گهر حضور دارد و زیر نظر مهدی تارتار فعالیت می‌کند.
2063378
امیر مکوندی در کنار دیاکو مسئولیت آماده‌سازی بازیکنان گل‌گهر از نظر بدنی را برعهده دارد و بدنساز دیگر سرمه‌ای‌پوشان به‌شمار می‌رود.
2063379
حمزه مظفری از نفرات قدیمی کادر فنی گل‌گهر به‌شمار می‌رود که طی سالیان گذشته با اوزونیدیس و قلعه‌نویی هم همکاری داشته است.
2063380
حمزه مظفری از نفرات قدیمی کادر فنی گل‌گهر به‌شمار می‌رود که طی سالیان گذشته با اوزونیدیس و قلعه‌نویی هم همکاری داشته است.
2063382
اشکان مهرعلی نیز وظیفه آنالیز تمرینات و مسابقات خودی و رقبا را برعهده دارد.

دیدگاه‌ها