کد خبر : 2059880 | 15 مرداد 1403 ساعت 09:55 | 34.7K بازدید | 41 دیدگاه

تلاش آخر رئال برای ستاره بایرن: نیامدی هم نیامدی!

مدیران رئال مادرید در حال بررسی شرایط برای ارائه آخرین پیشنهاد به آلفونسو دیویس در تابستان امسال هستند.

تلاش آخر رئال برای ستاره بایرن: نیامدی هم نیامدی!

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس یکی از بازیکنان درخشان بایرن مونیخ در چند فصل اخیر بوده و نقش مهمی را در موفقیت‌های این تیم در رقابت‌های بوندسلیگا ایفا کرده است همین باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او باشند و مدیران بایرن هم به صورت جدی خواهان حفظ این بازیکن هستند.

نام رئال مادرید از چند ماه قبل در کنار نام این ستاره کانادایی به گوش می‌رسید و بسیاری خبر داده بودند که مذاکرات اولیه با مدیر برنامه‌های او هم انجام شده است. با این حال، بایرن تمام تلاشش را برای امضای قرارداد جدید با او به کار گرفت که هنوز هم جواب نداده است و قرارداد فعلی او با این باشگاه در تابستان آینده به پایان خواهد رسید.

حالا سایت رلوو خبر داده است که رئال مادرید قصد دارد آخرین تلاشش برای به خدمت گرفتن این بازیکن را در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو انجام دهد و مدیران بایرن را وادار کند که بین فروش او یا از دست دادنش به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده انتخاب کنند.

هرچند رئال مادرید به هیچ وجه مشکلی با عدم جذب او به‌عنوان بازیکن جدید در این تابستان ندارد و این موضوع را به خود دیویس هم اطلاع داده است. آنها از حضور فرلان مندی و اریک گارسیا در این تیم راضی هستند و اطمینان دارند که می‌توانند این بازیکن را به صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده به خدمت بگیرند چون او هم شخصا تمایل دارد پیراهن رئال را به تن کند.

دیدگاه‌ها