کد خبر : 2059878 | 15 مرداد 1403 ساعت 09:49 | 12K بازدید | 3 دیدگاه

بحران در دورتموند: اخراج مدیر به‌خاطر مربی

به نظر می‌رسد که اوضاع در باشگاه دورتموند بحرانی است و مدیر این باشگاه در آستانه اخراج قرار دارد.

بحران در دورتموند: اخراج مدیر به‌خاطر مربی

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند فصل گذشته روزهای خوبی را در رقابت‌های بوندسلیگا تجربه نکرد و با وجود اینکه موفق شد به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند تا مقام نایب قهرمانی مسابقات را به دست آورد اما پس از پایان فصل با تغییرات بسیاری روی نیمکت و در کادر مدیریتی مواجه شد.

ادین ترزیچ پس از پایان این مسابقات از سمتش به عنوان سرمربی این تیم کناره‌گیری کرد و مدیران این باشگاه هم تصمیم گرفتند که نوری شاهین را به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کنند و امیدوار هستند که حضور او بتواند به بازگشت این تیم به جمع مدعیان قهرمانی در فصل آینده بوندسلیگا کمک کند.

اما حالا روزنامه بیلد مدعی شده است که این باشگاه همچنان با بحرانی جدی روبه‌رو است. گفته می‌شود که اسون میسلینتات که تنها سه ماه است به‌عنوان مدیر جدید این باشگاه انتخاب شده، در آستانه برکناری است و رسما از سوی اعضای هیئت مدیره تهدید شده است.

منابع نزدیک به این باشگاه به روزنامه بیلد اطلاع داده‌اند که رابطه این مدیر جدید دورتموند با نوری شاهین به هیچ وجه خوب نیست و همه چیز بین آنها عملا خراب شده است و به همین دلیل احتمال برکناری او بسیار جدی به نظر می‌رسد. ظاهرا دورتموند قرار نیست به این زودی طعم آرامش و ثبات را بچشد و و شاید این اتفاقات روی عملکرد این تیم در رقابت‌های فصل آینده هم تاثیر مستقیم داشته باشد.

دیدگاه‌ها