کد خبر : 2059877 | 15 مرداد 1403 ساعت 09:36 | 26.5K بازدید | 4 دیدگاه

بازیکن جوانی که از ستاره بودن هراس ندارد؛

نیش‌دارترین بازیکن لیگ برتر در تبریز! (عکس)

بهروز عظیمی، پدیده فوتسال ایران می‌تواند با توانایی‌هایش نسل جدیدی را در تیم ملی و فوتسال جهان تعریف کند و نمایش او در این فصل گواه همه چیز خواهد بود.

نیش‌دارترین بازیکن لیگ برتر در تبریز! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس سونگون ورزقان از پرافتخارترین تیم‌های تاریخ فوتسال ایران، دوره‌ بسیار سختی را برای قهرمانی در لیگ برتر پشت‌سر می‌گذارد، اما یک بازیکن در میان مبارزات ادامه دارشان درخشان‌ترین عملکرد و چهره را نشان داده است. عظیمی، فصل گذشته به‌رغم شکست تیمش از تصاحب تاج و تخت با تمام وجود استعدادش را برای لاله‌های نارنجی خرج کرد و بازیگر نقش اول در نتایج و پیروزی‌های مس خوانده شد. تیم ملی در قهرمانی جام ملت‌های آسیا، اغلب برای قرار دادن توپ درون دروازه‌ها در لحظات حساس و حیاتی به چهره شاداب او متکی بود. پاداش درخشش در تیم ملی، جایزه پدیده فوتسال ایران را برایش به ارمغان آورد و همچنین پیشنهادات فراوانی از جمله رئال بتیس اسپانیا و تیم‌های قزاقستانی را به همراه داشت.

2063367

تیم مس سونگون در بحبوحه بازگشت به سلطنت تلاش می‌کند و در چهار دیدار گذشته با (سه گل و پنج پاس‌گل) او نقش تعیین کننده‌ای را در نتایجشان داشته. عظیمی فوتسالیستی است که آن‌ها واقعاً می‌توانند به او امیدوار باشند. استعداد وجود دارد و ثابت کرده که علی‌رغم سنش (۲۲ سالگی) به اندازه کافی بالغ است تا بتواند "قدرت ستاره" را حمل کند. اکنون توجه به مرحله‌ای معطوف می‌شود که ستاره جوان می‌تواند بزرگترین تأثیر خود را تاکنون داشته باشد و در این شرایط تسکین‌دهنده قابل توجهی در جدال‌های تیمش بوده است.

2063366

بازی‌های بزرگ، فقط اعتبار او را بیشتر می‌کند و تاثیرش را گسترش می‌دهد. در فضای فعلی، عظیمی مهره کلیدی برای تثبیت جایگاه طلایی مس است و بی‌غم هدایت تیمی را برعهده دارد که تقریباً به دو قسمت بین ستاره‌های نسل طلایی و جوانان بااستعداد تقسیم شده است. اما با این حال، هسته جوان در حال رشد بوده که به آینده امید می‌دهد و به بهترین وجه با دریبل‌هایش و نحوه ایجاد زاویه‌ها و خطوط عبور برای هم تیم‌هایش گل ساخته است و همچنین چندین گل نجات‌بخش را نیز به ثمر رسانده. مس سونگون اگر می‌خواهد بار دیگر برای کسب جام‌ رقابت کند، نیاز بیشتری به او دارد. اینجاست که عظیمی وارد می‌شود.

بی‌غم همانند وحید شمسایی می‌تواند با تشویق و بهای بیشتر به عظیمی، این ستاره شکوفا شده و گلزن ناب را تحت هر شرایط و لحظاتی یک تهدید ترسناک برای حریفان تبدیل کند.

دیدگاه‌ها