کد خبر : 2059874 | 15 مرداد 1403 ساعت 09:32 | 23K بازدید | 40 دیدگاه

اوضاع نگران کننده برای بارسا: خبری از ستاره نیست

به نظر می‌رسد که خرید دنی اولمو روز به روز برای بارسلونا غیرممکن‌تر می‌شود.

اوضاع نگران کننده برای بارسا: خبری از ستاره نیست

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا در تلاش هستند تا با وجود تمام مشکلات مالی بتوانند این تیم را برای رقابت‌های فصل آینده لالیگا و حضور در لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند و بهترین شرایط را در اختیار هانسی فلیک قرار دهند که بتواند نتیجه دلخواهش را در طول فصل آینده بدون مشکل بگیرد.

منابع نزدیک به این باشگاه از چند هفته قبل اعلام کرده بودند که نیکو ویلیامز و دنی اولمو اولویت‌های بارسا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند و مدیران این باشگاه تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این دو ستاره اسپانیایی را برای فصل آینده در ترکیب این تیم داشته باشند.

اما به نظر می‌رسد که شرایط طبق خواسته آنها پیش نمی‌رود. مدیران باشگاه لایپزیش به هیچ وجه حاضر نیستند که پیشنهادهای ارائه شده از سوی بارسلونا را بپذیرند. آنها خواهان دریافت ۶۰ میلیون یورو برای فروش این بازیکن هستند و روزنامه اسپورت مدعی شده است که کار مذاکره را برای بارسا بسیار سخت کرده‌اند.

این روزنامه تاکید دارد که مدیران بارسا در طول این مدت تلاش کردند که لایپزیش را متقاعد کنند تا با پرداخت این مبلغ حداقل به صورت اقساط موافقت کند اما این اتفاق رخ نداده و همین باعث شده است که اولمو در حال حاضر بسیار از دسترس بارسا دور باشد. این در حالی است که ویلیامز هم پیش از این از حضور در بارسا در این تابستان فاصله گرفته بود و شاید این باشگاه نتواند خریدهای درخشان مدنظرش در این پنجره را نهایی کند.

دیدگاه‌ها