کد خبر : 2059873 | 15 مرداد 1403 ساعت 09:30 | 14.3K بازدید | 43 دیدگاه

لحظه‌شماری برای ورود به اولین بازی رسمی؛

آغاز روز شلوغ باشگاه سپاهان در اصفهان

مسئولان باشگاه سپاهان روز شلوغی را تجربه خواهند کرد.

آغاز روز شلوغ باشگاه سپاهان در اصفهان

به گزارش "ورزش‌سه"، بالاخره پس از چند هفته برنامه‌ریزی صفی و ستادی در باشگاه سپاهان برای آماده‌سازی تیم فوتبال و مهیا کردن شرایط میزبانی در ورزشگاه نقش جهان به روز ماقبل مسابقه پلی آف مورایس و شاگردانش رسیدیم.

برخلاف بازیکنان سپاهان که طی روزهای اخیر تحت فشار شدیدی از سوی کادر فنی برای رسیدن به مرز آمادگی قرار داشتند، آنها امروز تمرین سبکی را در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌کنند، اما مسئولان باشگاه باید ضمن فراهم کردن مقدمات تمرین مورایس و شاگردانش، شرایط را برای تمرین تیم شباب الاهلی نیز مهیا کنند که کار سخت و سازماندهی شده‌ای می‌طلبد.

2063362
مسئولان باشگاه سپاهان البته روز گذشته هم روز شلوغی داشتند و برنامه‌ریزی برای استقبال از اعضای تیم فوتبال الاهلی و استقرار آنها در هتل کوثر از جمله این موارد بود.

همچنین برنامه‌ریزی نشست خبری پائولو سوسا و ژوزه مورایس پرتغالی مسئولیت مهم دیگری است که باید در ساعات تعیین شده به بهترین شکل تحت نظارت مسئولان ای اف سی برگزار شود تا همه چیز مهیای برگزاری بازی شود.

تیم فوتبال سپاهان روز 16 مردادماه (سه‌شنبه) از ساعت 19:45 دقیقه در اولین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان میزبان الشباب الاهلی امارات است و در صورت پیروزی بلافاصله باید به قطر سفر کند و آماده دیدار روز 23 مردادماه برابر الغرافه شود تا در صورت پیروزی در این مسابقه در کنار استقلال و پرسپولیس به مرحله گروهی لیگ نخبگان راه پیدا کند.

2063364

دیدگاه‌ها