کد خبر : 2059868 | 15 مرداد 1403 ساعت 09:12 | 58.1K بازدید | 87 دیدگاه

ادعای عجیب آنچلوتی: بلینگام جوابم را نمی‌دهد

کارلو آنچلوتی می‌گوید جود بلینگام جواب تلفن او را نمی‌دهد و با همکاری وینیسیوس جونیور موفق به صحبت با او شده است.

ادعای عجیب آنچلوتی: بلینگام جوابم را نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پیش فصل رئال مادرید چند روز قبل در شهر مادرید آغاز شد و بازیکنان تحت نظر کارلو آنچلوتی کارشان را برای فصل جدید آغاز کردند و پس از آن هم برای برگزاری تور پیش فصل و انجام چند بازی دوستانه برابر تیم‌های مطرح اروپایی راهی آمریکا شدند.

بسیاری از ستاره‌های این تیم که در اردوی تیم‌های ملی کشورشان برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ یا کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ حضور داشتند در روزهای ابتدایی در تمرینات غایب بودند اما کم کم در حال اضافه شدن به اردوی این تیم هستند، هرچند بلینگام و کیلیان امباپه هنوز در تمرینات حاضر نشده‌اند.

2055063

رئال شب گذشته به وقت ایران به شهر شارلوت در آمریکا رسید تا خودش را برای آخرین بازی تدارکاتی در این کشور آماده کند و آنچلوتی در گفت‌وگو با خبرنگاران صحبت‌های جالبی را درباره بلینگام و صحبتش با او مطرح کرد که مورد توجه بسیاری از هواداران رئال مادرید هم قرار گرفت.

این سرمربی ایتالیایی در این باره گفت: «روز گذشته خیلی از بلینگام عصبانی شدم. با او تماس گرفتم و جواب تلفنم را نداد. به وینیسیوس گفتم که با او تماس بگیرد و فورا تلفنش را جواب داد. وقتی بلینگام جواب او را داد، وینیسیوس گوشی را به من داد و من توانستم با جود صحبت کنم.»

دیدگاه‌ها