کد خبر : 2059857 | 15 مرداد 1403 ساعت 07:48 | 30.9K بازدید | 16 دیدگاه

پاریس و انریکه خواهان جذب مدافع النصر شدند!

پاری سن ژرمن قصد دارد تا آیمریک لاپورت، مدافع النصر را به خدمت بگیرد.

پاریس و انریکه خواهان جذب مدافع النصر شدند!

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌های رسانه‌ای اسپانیایی فاش کرده‌اند که لوئیس انریکه، سرمربی پاری ‌سن‌ژرمن، از مدیریت باشگاه خود خواسته است تا یکی از ستارگان النصر را در دوره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری به خدمت بگیرند.

خوزه آلوارز هایا، روزنامه‌نگار برنامه مشهور "الچرینگیتو" اسپانیا، از طریق حساب خود در پلتفرم "ایکس" اعلام کرده است که انریکه می‌خواهد خط دفاع تیم فرانسوی را با جذب آیمریک لاپورت، بازیکن النصر، تقویت کند.

برنامه "الچرینگیتو" دیروز شنبه اعلام کرده بود که اتلتیکو مادرید، که از هفته‌ها پیش به دنبال جذب لاپورت است، قصد دارد پیشنهادی برای ترغیب النصر به واگذاری این مدافع ارائه دهد.

این اخبار پس از گزارش‌های قبلی مبنی بر اینکه رئال مادرید نیز به دنبال جذب لاپورت است، منتشر شده‌اند. لاپورت پس از درخشش با تیم ملی اسپانیا در جام ملت‌های اروپا "یورو 2024" مورد توجه باشگاه‌های متعددی قرار گرفته است.

اما گزارش‌ها تأیید کرده‌اند که رئال مادرید قصد ندارد برای جذب لاپورت به النصر مبلغی پرداخت کند و از بازیکن خواسته است تا قرارداد خود را با باشگاه سعودی فسخ کند.

در همین حال، النصر بر دریافت مبلغ مالی قابل توجهی در ازای واگذاری این مدافع اسپانیایی، که در ابتدای فصل گذشته به این تیم پیوست، اصرار دارد.

دیدگاه‌ها