کد خبر : 2059855 | 15 مرداد 1403 ساعت 01:43 | 28.5K بازدید | 13 دیدگاه

ریکاوری سریع: سورپرایز فلیک برای هفته اول لالیگا

پدری، ستاره بارسلونا، روند ریکاوری را به‌خوبی سپری کرده و به بازگشت به میادین بسیار نزدیک است.

ریکاوری سریع: سورپرایز فلیک برای هفته اول لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امیدوار است که پدری، ستاره خط هافبکش، به موقع از مصدومیت بازگردد. پس از مصدومیت زانو در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴، این بازیکن ۲۱ ساله در نهایت فینال اسپانیا مقابل انگلیس را از دست داد و از آن لحظه در حال گذراندن دوران ریکاوری‌اش است.

گزارش‌های اولیه حاکی از غیبت هشت هفته‌ای او بود، اما پس از انجام آزمایش‌ها در بارسلونا، تاریخ بازگشت او جلو افتاد. بارسلونا از یوفا به دلیل مصدومیت در یک تورنمنت ملی غرامت دریافت خواهد کرد، اما اولویت آن‌ها بازگرداندن پدری به زمین بازی است. با توجه به اینکه پدری روی یک برنامه تمرینی خاص کار می‌کند، او مطمئن است که برای اولین بازی بارسلونا در فصل جدید، که در ۱۷ اوت مقابل والنسیا برگزار می‌شود، آماده خواهد بود.

طبق آخرین به‌روزرسانی از موندو دپورتیوو، پدری در حال کار روی آمادگی جسمانی خود در تنریف، زادگاهش، است و روند بهبودی او به خوبی پیش می‌رود. اگر همه چیز به همین شکل پیش برود، او باید در ترکیب تیم در استادیو مستایا حضور داشته باشد و یکی از ۱۱ مرد هانسی فلیک در این بازی باشد.

2063333

روزهای پیش‌رو برای این بازیکن بسیار سرنوشت‌ساز است و می‌تواند تعیین کند که این او در بازی با والنسیا نیمکت‌نشین است و یا در ترکیب اولیه قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها