کد خبر : 2059853 | 15 مرداد 1403 ساعت 09:15 | 11.1K بازدید | 21 دیدگاه

ستاره جوان، آماده استارت‌های انفجاری در نصف‌جهان!

پدیده فصل گذشته لیگ برتر در بازی با شباب الاهلی اولین بازی خود را انجام خواهد داد.

ستاره جوان، آماده استارت‌های انفجاری در نصف‌جهان!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی لیموچی ستاره تکنیکی و سرعتی سپاهان که در لیگ بیست و سوم به عنوان پدیده مسابقات مطرح شد در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان به جمع شاگردان مورایس اضافه شد و با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

شماره 7 سپاهان در میدانی حضور پیدا خواهد کرد که می‌تواند با درخشش در آن مسابقه شروعی فوق‌العاده با پیراهن این تیم داشته باشد و مورد توجه هواداران در نقش جهان قرار بگیرد.

استارت‌های انفجاری و حرکات تکنیکی که نظم دفاعی را بهم می‌ریزد از خصوصیات خاص بازی لیموچی است و در فصل گذشته بارها با این شگرد موقعیت‌سازی کرد و برای تیم خود موثر بود، در دیدار حساس روز سه‌شنبه تکنیک بالای این بازیکن می‌تواند برگ برنده سپاهانی‌ها باشد و سمت چپ خط حمله آنها جان تازه‌ای بگیرد.

2063329
2063330

این اولین مسابقه‌ای خواهد بود که لیموچی در ورزشگاه نقش جهان با پیراهن سپاهان به میدان خواهد رفت و حضور هواداران پرشور در ورزشگاه می‌تواند این بازیکن جوان را در سطح بالاتری قرار بدهد، آنها منتظر درخشش ستاره جدید تیم خود خواهند بود!

لیموچی تجربه حضور در تیم ملی فوتبال را هم دارد و برای رسیدن به پیراهن اصلی تیم ملی و فرصت بازی برای ایران به درخشش در سپاهان نیاز دارد و شباب الاهلی شروع رویاپردازی‌های او خواهد بود.

دیدگاه‌ها