کد خبر : 2059850 | 15 مرداد 1403 ساعت 01:28 | 14.8K بازدید | 14 دیدگاه

مدیر ورزشی آرسنال:

این تصمیمات غیرمحبوب آرسنال را به اوج برگرداند

ادو، مدیر ورزشی آرسنال، می‌گوید تصمیمات سخت باعث شده توپچی‌ها ناکامی‌ها را پشت سر بگذارند و به روزهای خوب بازگردند.

این تصمیمات غیرمحبوب آرسنال را به اوج برگرداند

به گزارش "ورزش سه"، ادو، هافبک سابق توپچی‌ها، در ژوئیه ۲۰۱۹ به تیم شمال لندنی بازگشت و به عنوان اولین مدیر فنی باشگاه منصوب شد. از آن زمان، او به مدیر ورزشی ارتقا یافته است.

آرسنال در پایان فصل ۲۰۱۸-۱۹ لیگ برتر در رتبه پنجم قرار گرفت و زمانی که ادو به تیم پیوست، او توانست به کمک میکل آرتتا در آرسنال انقلاب کند و آنها را به بالای جدول لیگ برتر انگلیس بازگرداند.

او در مصاحبه‌ای در آمریکا گفت: «وقتی در دنیای فوتبال زندگی می‌کنید، گاهی اوقات باید تصمیمات ساده بگیرید و گاهی اوقات باید تصمیماتی بگیرید که سخت هستند و بسیاری از گرفتن آنها خودداری می‌کنند. شما باید در ایده‌های خود بسیار قوی باشید، به آنچه باور دارید، به آنچه برای باشگاه خوب است، به آنچه برای آینده باشگاه خوب است. مهم نیست چه تصمیمی است، فقط باید آینده باشگاه را در نظر بگیرید.»

2063323

او افزود: «برای من، برخی عناصر در فوتبال وجود دارد که همیشه به آن‌ها توجه زیادی خواهم کرد. وقتی به تیم پیوستم، به تعادل تیم، موقعیت‌ها و سن تیم نگاه کردم. سه عنصر وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید.

اول از همه، باید سن بازیکن را ببینید. سپس باید حقوق بازیکن را ببینید. و سوم باید عملکرد بازیکن را ببینید.

اگر بازیکنی بالای ۲۶ یا ۲۷ سال دارید، باید به او توجه کنید. اگر حقوق او بالاست، باید بیشتر به او توجه کنید و اگر او عملکرد خوبی ندارد و او را نگه داشته‌اید، تیم شما نابود می‌شود.

بیایید برگردیم، اگر بازیکنی ۲۷ یا ۲۸ ساله دارید که حقوق بالایی دارد، اما عملکرد خوبی دارد، می‌توانید آن را بپذیرید. آنچه نمی‌توانید بپذیرید این است که بازیکنانی بالای ۲۷ سال باشند و عملکرد خوبی نداشته باشند.

شما شروع به نگرانی می‌کنید. بهتر است او را بفروشید. زیرا شاید این بازیکن مانع ورود یک استعداد جوان می‌شود، یک بازیکن که می‌تواند به شما کمک کند.

وقتی به آرسنال آمدم، دیدم که تقریباً همه بازیکنان بالای ۲۶، ۲۷ سال هستند، حقوق بالایی دارند و عملکرد خوبی ندارند. تیم در حال نابود شدن بود. اگر این سه عنصر را دارید، کدام باشگاه در جهان می‌خواهد یکی از بازیکنان ما را بخرد؟ هیچکس. روزهای سختی را گذراندیم و تصمیمات سختی گرفتیم که باعث شد حالا به اینجا برسیم.»

دیدگاه‌ها