کد خبر : 2059849 | 15 مرداد 1403 ساعت 01:27 | 30.9K بازدید | 15 دیدگاه

بی‌خیال لاکچری‌بازی: ستاره سیتی ماهی می‌گیرد! (عکس)

فیل فودن، ستاره انگلیسی، نشان داد که مردی ساده است و به جای تعطیلات لوکس، ترجیح داد پنج روز را در یک دریاچه ماهیگیری در حومه کاتزولدز بگذراند.

بی‌خیال لاکچری‌بازی: ستاره سیتی ماهی می‌گیرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 200 هزار پوندی در هفته منچسترسیتی، مقاصد عجیب و غریب محبوب هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی انگلیس را کنار گذاشت و به همراه پدرش برای ماهیگیری کپور، گربه ماهی، سوف و پیک به این منطقه رفت.

یک شاهد عینی در دریاچه ماهیگیری خطی در ویتنی، آکسفوردشایر گفت: «فیل بسیار خوشحال بود که در یک چادر ارزان قیمت کمپ زده بود.»

او ادامه داد: «او بسیار ساده و فروتن بود و تمام تلاشش را می‌کرد تا یک کپور صید کند، زیرا این دریاچه کپورهای بسیار بزرگی دارد. در حالی که دوستانش در تیم ملی انگلیس در هتل‌های لوکس کنار ساحل اوقات خوشی داشتند، لوکس‌ترین چیزی که فیل در تعطیلاتش داشت، یک توالت سیار بود.»

فودن 24 ساله پس از یورو و قبل از بازگشت به تیم سیتی برای آماده‌سازی برای فصل جدید، استراحت می‌کرد. او یک ماهیگیر مشتاق است و اغلب در اینستاگرام از صیدهای بزرگ خود رونمایی می‌کند.

فودن از کودکی با پدرش، فیل سینیور، ماهیگیری می‌کرد و قبلا گفته بود: «این یک سرگرمی عالی برای استراحت پاها و داشتن کمی آرامش است. احتمالا حدود 95 درصد از فوتبالیست‌ها از ماهیگیری لذت نمی‌برند. بعضی‌ها ماهیگیری را دوست دارند، بنابراین وقتی مردم متوجه می‌شوند، می‌گویند: «چه ورزش عجیبی است.» آنها نمی‌فهمند چرا از آن لذت می‌برید. البته باید بروند و امتحان کنند. فکر می‌کنم این سرگرمی عالی برای استراحت پاها و داشتن کمی آرامش است.»

2063322

فودن چندین مورد از بهترین صیدهای خود را در رسانه‌های اجتماعی از سفرهایش به دریاچه‌های سراسر بریتانیا و اسپانیا به اشتراک گذاشته است که محل بزرگ‌ترین صید او، یک گربه ماهی عظیم 130 پوندی بوده است.

قبل از رفتن به آلمان برای یوروها، فودن توانست در ماه ژوئن به همراه نامزدش ربكا کوک به ماربلا در اسپانیا برود. ربكا در طول رقابت‌های انگلیس برای رسیدن به فینال فرزند سوم خود را به دنیا آورد و فودن برای همراهی با او به خانه پرواز کرد. این زوج قبلاً یک پسر پنج ساله به نام رونی و یک دختر یک ساله به نام ترو داشتند، اما هنوز نام فرزند جدید خود را علنی نکرده‌اند.

دیدگاه‌ها