کد خبر : 2059841 | 15 مرداد 1403 ساعت 07:31 | 35K بازدید | 18 دیدگاه

سعود عبدالحمید در تلاش برای جدایی

خشم ژسوس: مدافع مطرح الهلال کنار گذاشته شد

به دلیل عدم جدیت سعود عبدالحمید در تمرینات، ژرژ ژسوس او را از بازی‌های دوستانه اخیر کنار گذاشته است.

خشم ژسوس: مدافع مطرح الهلال کنار گذاشته شد

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌های رسانه‌ای از وجود نارضایتی در اردو تیم الهلال سعودی خبر داده‌اند، که باعث شد ژرژ  ژسوس، سرمربی پرتغالی، بازیکن مورد نظر را از تیم کنار بگذارد.

نام سعود عبدالحمید، بازیکن الهلال، با احتمال حضور در یکی از پنج لیگ بزرگ اروپایی مطرح شده است، زیرا چندین باشگاه تمایل خود را برای جذب این مدافع ملی پوش اعلام کرده‌اند.

سایت "کووورة" پیش‌تر تأیید کرده بود که سعود عبدالحمید به مدیریت الهلال اطلاع داده است که می‌خواهد تجربه بازی در خارج از کشور را کسب کند.

برنامه "برا الـ 18" گزارش داده است که سعود "در تمرینات الهلال در اردو اتریش جدیت لازم را نشان نداده" که این رفتار به دلیل تمایل شدید او به جدایی از تیم بوده است.

این رفتار سعود، باعث شد ژسوس او را از بازی دوستانه اخیر مقابل اودینزه کنار بگذارد و در مسابقات قبلی نیز تنها دقایق محدودی به او بازی بدهد.

2014324

برنامه مذکور افزود که مدیریت الهلال از عبدالحمید خواسته بود تا جلسه‌ای برای بحث در مورد تمدید قرارداد برگزار کنند، اما بازیکن به طور قاطع این درخواست را رد کرده و تمایل خود را برای جدایی اعلام کرده است.

بر اساس گزارش همین منبع، مدیریت الهلال از این مدافع ملی‌پوش خواسته است تا پیشنهادات رسمی خود را برای جدایی ارائه دهد، اما تاکنون هیچ پیشنهادی ارائه نشده است.

گزارش‌های قبلی نیز تأیید کرده بودند که الهلال هیچ پیشنهادی رسمی درباره عبدالحمید در تابستان امسال دریافت نکرده است و تنها پیشنهاد در ژانویه گذشته از یک باشگاه فرانسوی بوده است.

با توجه به تمایل بازیکن به بازی در خارج از کشور و تمایل باشگاه به حفظ این مدافع، وضعیت سعود عبدالحمید با الهلال همچنان نامشخص است و کمتر از یک هفته به آغاز سوپر جام سعودی باقی مانده است.

تیم الهلال فصل خود را با بازی مقابل الاهلی جده در نیمه‌نهایی سوپر جام سعودی، در تاریخ ۱۳ آگوست آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها