کد خبر : 2059840 | 15 مرداد 1403 ساعت 06:00 | 17.7K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره ایتالیایی در انگلیس دنبال تیم می‌گردد

فالی رمضانی، مدیر برنامه‌های فدریکو کیه‌زا، در هفته‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای یافتن باشگاه جدیدی برای موکل خود انجام داده است. طبق گزارش‌ها، او اخیراً برای مذاکره با دو تیم لیگ برتر انگلیس به این کشور سفر کرده است.

ستاره ایتالیایی در انگلیس دنبال تیم می‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌زا در برنامه‌های تیاگو موتا، سرمربی جدید یوونتوس، برای فصل آینده جایی ندارد و این ملی‌پوش ایتالیایی در بازی دوستانه شنبه گذشته مقابل برست در ترکیب اصلی تیم قرار نگرفت. موتا در نشست خبری پس از بازی تأیید کرد که این تصمیم به دلایل نقل و انتقالاتی گرفته شده و به کیه‌زا و چند بازیکن دیگر یووه گفته شده است که به سرعت به دنبال راه حل جدیدی باشند.

گفته می‌شود چندین باشگاه سری آ از جمله ناپولی و اینتر علاقه‌مند به جذب این بازیکن 26 ساله با قیمتی پایین هستند، اما همچنان چند گزینه خارجی برای او وجود دارد.

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، رمضانی در سفر اخیر خود به انگلیس با نمایندگان دو باشگاه لندنی، چلسی و تاتنهام، دیدار کرده است.

2063310

چلسی در حال حاضر انزو مارسکا را به عنوان سرمربی ایتالیایی خود دارد و تاتنهام نیز میزبان دو بازیکن ملی‌پوش ایتالیا، دستینی اودوگی و ویلیام ویکاریو است.

دیدگاه‌ها