کد خبر : 2059838 | 15 مرداد 1403 ساعت 05:45 | 69.2K بازدید | 36 دیدگاه

ادعای بریتانیا: طلایمان را دزدیدند، VAR بیاورید

پس از ادعاهایی مبنی بر اینکه مدال طلای تیم بریتانیا در تیراندازی دزدیده شده است، تماشاگران خواستار استفاده از سیستم «وی‌ای‌آر» در یکی از رشته‌های المپیکی شدند.

ادعای بریتانیا: طلایمان را دزدیدند، VAR بیاورید

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه بعدازظهر، رقابت تیراندازی زنان در شهر شاتورو برگزار شد. در جریان رقابت روز یکشنبه، امید بریتانیا، امبر روتر، شانه به شانه با فرانسیسکا کرووتو چادید از شیلی قرار داشت. هر دو ورزشکار با امتیاز ۵۵-۵۵ مساوی شدند و برای تعیین برنده مدال طلای المپیک به شوت‌آف نیاز بود.

امبر روتر در آخرین تیراندازی خود مطمئن بود که به هر دو هدف اصابت کرده است، اما داوران نظر دیگری داشتند و به او یک اصابت و یک خطا اعلام کردند. این تصمیم راه را برای چادید هموار کرد تا با زدن هر دو هدف، مدال طلا را از آن خود کند.

پخش مجدد مسابقه نشان داد که به نظر می‌رسد روتر به هر دو هدف اصابت کرده است و هواداران در شبکه‌های اجتماعی با ابراز نارضایتی شدید، خواستار بازگشت سیستم VAR شدند.

یکی از هواداران گفت: «امبر روتر با تقلب از کسب مدال طلا محروم شد. چطور ممکن است بزرگترین رویداد ورزشی جهان فاقد چیزی معادل VAR باشد؟ باورنکردنی است.»

هوادار دیگری توییت کرد: «واقعا شرم‌آور است که برای تیراندازی اسکیت VAR وجود ندارد. همان‌طور که این پخش مجدد نشان می‌دهد، امبر روتر واضحا به هدف اصابت کرده است.»

هوادار دیگری افزود: «امبر روتر، این خیلی دردناک است! نمی‌توانم باور کنم که آنها VAR را در چنین ورزش سریعی حذف کرده‌اند. دل‌شکسته‌کننده است.»

فرد دیگری نوشت: «این یک دزدی آشکار در رشته اسکیت زنان بود! چگونه یک رقابت بزرگ مثل المپیک می‌تواند فاقد VAR باشد؟ با این وجود، به امبر روتر و فرانسیسکا کروتو چادید برای دو عملکرد فوق‌العاده تبریک می‌گویم!»

هوادار دیگری گفت: «هیچ VARی در تیراندازی وجود ندارد! پخش مجدد ویدیویی نشان می‌دهد که امبر روتر به وضوح به هر دو هدف اصابت کرده است. ناحقی شد.»

دیدگاه‌ها