کد خبر : 2059833 | 15 مرداد 1403 ساعت 05:30 | 12.7K بازدید | 5 دیدگاه

بایرن بازیکن نفروشد از خرید خبری نیست

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، اعلام کرد که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید باید ابتدا از فروش بازیکنان فعلی درآمدزایی کند.

بایرن بازیکن نفروشد از خرید خبری نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از خریدهای گران‌قیمتی مانند هیروکی ایتو، مایکل اولیسه و ژائو پالینیا، اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه، به ایبرل دستور داده است که ابتدا با فروش بازیکن درآمدزایی کند و سپس به خرید ستاره‌های جدید ادامه دهد.

ایبرل در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «پیش‌بینی زمان دقیق فروش بازیکنان دشوار است و ممکن است این فرآیند تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی کشیده شود. این موضوع می‌تواند خرید ستاره‌هایی مانند دزیره دوئه و جاناتان تاه را با مشکل مواجه کند.»

ایبرل در ادامه گفت: «مذاکرات نقل و انتقالاتی بسیار پیچیده هستند و طرفین خریدار و فروشنده سعی می‌کنند بهترین شرایط را برای خود رقم بزنند. همچنین، بازار نقل و انتقالات در سال‌های اخیر به شدت تغییر کرده است و عوامل مختلفی مانند بندهای آزادسازی قراردادها نیز پیچیدگی‌های بیشتری ایجاد کرده‌اند.»

با این حال، ایبرل تاکید کرد که بایرن قصد ندارد بازیکنان خود را با قیمت پایین بفروشد و به باشگاه‌های خواهان خرید بازیکنان بایرن، از جمله منچستر یونایتد، هشدار داد که پیشنهادهای پایین برای خرید بازیکنانی مانند ماتیس دی‌لیخت و نصیر مزراوی رد خواهد شد.

2063298

بایرن مونیخ برای خرید ستاره‌های جدید نیازمند فروش بازیکنانی مانند دی‌لیخت و مزراوی است، اما مذاکرات فروش با مشکلاتی همراه بوده است. ایبرل تاکید کرده است که باشگاه قصد ندارد بازیکنان خود را با قیمتی پایین‌تر از ارزش واقعی آن‌ها بفروشد.

دیدگاه‌ها