کد خبر : 2059829 | 15 مرداد 1403 ساعت 06:15 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره سابق بایرن برای مربیگری به بوندسلیگا می‌آید

باشگاه هوفنهایم همچنان در آشفتگی به سر می‌برد. از آنجایی که احتمالاً پلگرینو ماتاراتزو، سرمربی تیم، برکنار خواهد شد، جدی‌ترین گزینه جایگزینی او، مارتین دمیکلیس، ستاره سابق بایرن مونیخ است.

ستاره سابق بایرن برای مربیگری به بوندسلیگا می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، با وجود صعود به لیگ اروپا، به نظر می‌رسد دوران ماتاراتزو در هوفنهایم زودتر از انتظار به پایان برسد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این مربی ایتالیایی-آلمانی عزم خود را جزم کرده تا سرمربی تیم ملی آمریکا شود. او به تازگی به روزن برکنار شده گفته که در صورت انتخابش از سوی آمریکا، با کمال میل این مسئولیت را می‌پذیرد. علاوه بر ماتاراتزو، استیو چاروندولو، بازیکن سابق بوندسلیگا، نیز به عنوان گزینه احتمالی هدایت تیم ملی آمریکا مطرح شده است.

در همین حال، شایعاتی مبنی بر حضور مارتین دمیکلیس، سرمربی آرژانتینی ریور پلاته، در بوندسلیگا به عنوان سرمربی نیز شنیده می‌شود. این می‌تواند یک شوک بزرگ برای فوتبال آلمان باشد.

طبق گزارش بیلد، پلگرینو ماتاراتزو، سرمربی هوفنهایم، گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی آمریکا از سال 2025 است. علاوه بر ماتاراتزو و یورگن کروندول، یک نام دیگر نیز در لیست نهایی سرمربیگری تیم ملی آمریکا قرار خواهد داشت. پس از پایان دوران روزن، هوفنهایم تصمیم گرفته بود فصل جدید را با ماتاراتزو آغاز کند، اما اکنون انتقادات بازیکنان باتجربه تیم مانند آندری کراماریچ نسبت به سرمربی رو به افزایش است.

2063292

تعجبی ندارد که در اردوی تمرینی اوضاع ملتهب شده است. ظاهرا ماتاراتزو از عملکرد تیم در سه جلسه تمرینی اول بسیار ناراضی بوده و دو بار خواستار پایان دادن به تمرین شده است. هواداران ناامید هوفنهایم نیز علیه آشفتگی در صدر باشگاه اعتراض کرده‌اند. اما همان‌طور که بیلد گزارش داده است، مذاکرات با جانشینان احتمالی ماتاراتزو در حال انجام است. یکی از گزینه‌ها مارتین دمیکلیس، ستاره سابق بایرن مونیخ است که پنج روز پیش از ریور پلاته اخراج شد.

گزینه دیگر کریستین آیچنر، از کارلسروهه است. دیتر هوپ، مالک باشگاه نیز مدتی است که او را در لیست خود دارد. با این حال، آیخنر قطعا در بازی خانگی شنبه مقابل نورنبرگ روی نیمکت کارلسروهه خواهد بود. این مربی به نظر نمی‌رسد که در کوتاه مدت در دسترس باشد. اما این بازیکن سابق به کارلسروهه اطلاع داده است که قراردادش را که تابستان آینده به پایان می‌رسد، تمدید نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها