کد خبر : 2059827 | 15 مرداد 1403 ساعت 05:15 | 21.7K بازدید | 17 دیدگاه

گزینه عجیب چلسی برای جانشینی گالاگر

چلسی به دنبال جایگزینی کانر گالاگر با مت اورایلی، بازیکن سلتیک است.

گزینه عجیب چلسی برای جانشینی گالاگر

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی در تلاش برای یافتن جانشینی برای کانر گالاگر، هافبک ناخواسته خود، به دنبال جذب مت اورایلی، ستاره خط میانی سلتیک است. تاد بولی، مالک چلسی، در تلاش است تا با تقویت ترکیب تیم، کار را برای انزو مرسکا، سرمربی جدید، آسان‌تر کند. به همین منظور، پس از کنار گذاشتن گالاگر از تمرینات تیم اصلی، نگاه آبی‌های لندن به اوریلی دانمارکی جلب شده است.

با این حال، طبق گزارش‌ها، این بازیکن 23 ساله نسبت به انتقال به استمفورد بریج تردید دارد و خواهان تضمین حضور در ترکیب اصلی است که ممکن است در چلسی کار دشواری باشد. علاوه بر چلسی، باشگاه‌های دیگری از جمله کریستال پالاس و برایتون نیز به دنبال جذب این هافبک آینده‌دار هستند.

2063289

اورایلی فصل گذشته در 49 بازی برای سلتیک، آمار خیره‌کننده 38 گل و پاس گل را از خود برجای گذاشت. او با 19 گل زده و 18 پاس گل، از جمله سه پاس گل در لیگ قهرمانان اروپا، نقش مهمی در قهرمانی سلتیک در لیگ اسکاتلند داشت.

برندان راجرز، سرمربی سلتیک، در خصوص فروش ستاره خط میانی‌اش قاطعانه عمل کرده و اعلام کرده است که تا زمانی که پیشنهاد مورد نظر او ارائه نشود، اورایلی جایی نخواهد رفت. چلسی ممکن است برای جذب این بازیکن مجبور به پرداخت بیش از 20 میلیون پوند شود.

دیدگاه‌ها