کد خبر : 2059816 | 15 مرداد 1403 ساعت 00:03 | 41.8K بازدید | 49 دیدگاه

فلیک این دو الماس لاماسیا را به تیم اصلی می‌برد

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، از عملکرد مارک برنال و مارک کاسادو رضایت دارد و ممکن است آنها را در بین بازیکنان اصلی تیمش قرار دهد.

فلیک این دو الماس لاماسیا را به تیم اصلی می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، در پایان فصل گذشته، به نظر می‌رسید که اولویت شماره یک بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جذب یک هافبک دفاعی باشد. اما این اولویت به نیکو ویلیامز تغییر کرد و اکنون به نظر می‌رسد که ورود دنی اولمو محتمل‌تر است، اما هنوز به مسئله هافبک پرداخته نشده است.

این تغییر اولویت به این دلیل است که دیگر هافبک دفاعی برای بارسلونا در این تابستان اولویت ندارد. ماتئو موریتو، خبرنگار، توضیح داده که بارسلونا پس از پایان تور پیش‌فصل خود در ایالات متحده، گزینه‌های خود را در خط میانی بررسی و ارزیابی خواهد کرد که آیا نیاز به تقویت دارند یا خیر.

2063261

یکی از عواملی که می‌تواند در این موضوع تأثیرگذار باشد، عملکرد بازیکنان در این تور است. در مقابل رئال مادرید و منچستر سیتی، مارک برنال ۱۷ ساله و مارک کاسادوی ۲۰ ساله در هر دو بازی به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفتند و هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، از عملکرد آن‌ها بسیار خوشحال بوده است. اگر آن‌ها بتوانند فلیک را به اندازه کافی تحت تأثیر قرار دهند، بارسلونا ممکن است تصمیم بگیرد که نیازی به جذب بازیکن جدید در این پست ندارد.

با توجه به اینکه در فصل گذشته این بزرگترین مشکل تیم بارسلونا بود، اگر بتوانند یک جواهر دیگر از لاماسیا را برای پر کردن این نیاز پیدا کنند، یک دستاورد بزرگ خواهد بود. اگر فلیک بخواهد به آن‌ها اعتماد کند، احتمالاً به معنای کنار گذاشتن یکی از بین فرانکی دی‌یونگ، پدری، ایلکای گوندوگان یا حتی گاوی خواهد بود.

دیدگاه‌ها