کد خبر : 2059815 | 15 مرداد 1403 ساعت 03:54 | 18.1K بازدید | 14 دیدگاه

کورتوا: تصمیم لونین به من مربوط نیست

تیبو کورتوا می‌گوید نمی‌تواند صحبتی درباره وضعیت آندری لونین داشته باشد‌.

کورتوا: تصمیم لونین به من مربوط نیست

به گزارش "ورزش سه"، کورتوا به دلیل مصدومیت در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب رئال مادرید حضور نداشت و این لونین بود که توانست جای او را به خوبی پر کند و عملکرد قابل قبولی را در دروازه این تیم به نمایش بگذارد.

درخشش این دروازه‌بان اوکراینی در دروازه رئال توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کرد و باعث شد که او هم انتظار داشته باشد که دقایق بیشتری برای حضور در میدان نصیبش شود، اتفاقی که با توجه به حضور کورتوا در این فصل به سختی عملی خواهد بود.

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این بازیکن از رئال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش می‌رسد و کورتوا پس از پایان بازی شب گذشته برابر بارسلونا در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: "هر کس باید تصمیمی را بگیرد که فکر می‌کند برای خودش بهترین است.

من در جایگاهی نیستم که بتوانم برای او تصمیم بگیرم و نمی‌توانم درباره شرایط او صحبت کنم‌. درک می‌کنم که سال گذشته زیاد بازی کرد و دوست دارد به بازی کردن ادامه دهد. او باید مسیری را انتخاب کند که بهترین بازده را برای زندگی حرفه‌ای فوتبالش داشته باشد. لونین دروازه‌بان بسیار خوبی است و شایسته بهترین‌هاست."

دیدگاه‌ها