کد خبر : 2059814 | 15 مرداد 1403 ساعت 03:40 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

تردید درباره ستاره بایرن: فعلا حرفی نداریم

مکس ایبرل حاضر نشد به سوالات درباره آینده ماتیس دی‌لیخت پاسخ دهد.

تردید درباره ستاره بایرن: فعلا حرفی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، دی‌لیخت یکی از بازیکنانی است که در چند هفته اخیر نامش بارها از سوی رسانه‌های آلمانی در فهرست فروش باشگاه بایرن مونیخ به گوش رسیده است و گفته می‌شود که خودش هم تمایل دارد که مونیخ را ترک کند.

رسانه‌های انگلیسی پیش از این خبر داده بودند که منچستر یونایتد به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن است و اریک تن‌هاخ مشتاق است که بار دیگر و این بار در اولدترافورد با او همکاری داشته باشد. خصوصا که به نظر می‌رسد همچنان با مشکل مصدومیت در فصل آینده روبرو خواهد بود و همین حالا لنی یورو را به مدت سه ماه در اختیار نخواهد داشت.

گفته می‌شود که مذاکرات بین مدیران دو باشگاه در حال برگزاری است و این ستاره هلندی با یونایتد برای امضای قراردادی پنج‌ساله توافق کرده است. ایبرل در این باره گفت: "هر وقت که زمانش برسد در این باره صحبت خواهم کرد. هنوز زمان این اتفاق نرسیده است.

دی‌لیخت دو سال خیلی خوب در بایرن بازی کرد و به همین دلیل است که هواداران بسیار دوستش دارند. با این حال، باید تصمیم و احساس او را هم درک کنیم. او هنوز بازیکن بایرن است و تا زمانی که بازیکن این باشگاه باشد از تمام حمایت ما برخوردار خواهد بود."

دیدگاه‌ها