کد خبر : 2059801 | 14 مرداد 1403 ساعت 22:10 | 48.9K بازدید | 74 دیدگاه

تهدید کاپیتان آرژانتین: بیا خصوصی صحبت کنیم!

سدریک دومبه، مبارز فرانسوی، نیکلاس اوتامندی را پس از صحبت‌هایش درباره بازیکنان فرانسه تهدید کرد.

تهدید کاپیتان آرژانتین: بیا خصوصی صحبت کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، سوت پایان بازی بین تیم‌های المپیک آرژانتین و فرانسه در المپیک 2024 مدت‌هاست به صدا درآمده، اما این بازی ظاهراً همچنان خارج از زمین ادامه دارد. آرژانتین در این بازی با نتیجه 1-0 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امروز نوبت به سدریک دومبه، کیک بوکسور سابق و مبارز MMA بود که با دعوت از نیکلاس اوتامندی به یک دیدار خصوصی، نام خود را به این جنجال اضافه کند.

مبارز سابق در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) به عنوان یک تهدید خطاب به کاپیتان آرژانتین نوشت: "اوتامندی، فکر می‌کنم تو به یک گفتگوی خصوصی نیاز داری."

2063228

این دعوت پس از اظهارات اوتامندی در پایان بازی انجام شده است. بازیکن بنفیکا پس از بازی گفته بود: "خیلی عصبانی‌ام که پس از پایان بازی به سمت سکوهایی رفتند که خانواده ما آنجا نشسته بودند و سپس جشن گرفتند. من خیلی عصبانی بودم. هر جا که بخواهند جشن می‌گیرند، هرکس را که می‌خواهند مسخره می‌کنند، جلوی صورت حریفشان خوشحالی می‌کنند. یک بازیکن فرانسوی بود، حتی اسمش را نمی‌دانم، که اگر بخواهد مهمانی برگزار کند، می‌تواند به جایی که ما هستیم بیاید و ما می‌توانیم همه چیز را آنجا برپا کنیم."

سدریک دومبه از اظهارات اوتامندی خوشش نیامد و در پستی که در ایکس منتشر کرد آن را به وضوح بیان کرد. لازم به ذکر است این ورزشکار در رشته کیک بوکسینگ 75 برد، 7 باخت و یک تساوی را در کارنامه دارد و دو بار قهرمان میان وزن جهان بوده است.

دیدگاه‌ها