کد خبر : 2059796 | 14 مرداد 1403 ساعت 21:52 | 26.9K بازدید | 31 دیدگاه

ستاره تازه‌وارد رئال از اسطوره یونایتد الگو می‌گیرد!

انتخاب جالب اندریک، ستاره برزیلی رئال مادرید، برای انتخاب الگوهای فوتبالی‌اش در فضای مجازی بازتاب داشته است.

ستاره تازه‌وارد رئال از اسطوره یونایتد الگو می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم برزیلی که تابستان امسال با 60 میلیون یورو از پالمیراس به رئال مادرید پیوست، به سرعت توجه دنیای ورزش را به خود جلب کرد.

پاسخ اخیر او به سوالی درباره الگوهای فوتبالی‌اش به ویژه طرفداران و کارشناسان فوتبال را تحت تاثیر قرار داده است.

اندریک که به عنوان یکی از بااستعدادترین بازیکنان جوان جهان شناخته می‌شود، ماه گذشته به رئال مادرید پیوست و در حال حاضر همراه با این تیم در تور پیش فصل ایالات متحده حضور دارد.

در مصاحبه اخیرش، اندریک در مورد آرزوهای حرفه‌ای خود و تمایل از به جا گذاشتن یک اثر قابل توجه در رئال مادرید صحبت کرد. با این حال، پاسخ او به سؤالی در مورد الگوهای فوتبالی‌ همه را شگفت زده کرد.

2063217

در حالی که بسیاری از نوجوانان و جوانان امروزی ممکن است از ستاره‌های جدیدی مانند کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، کیلیان امباپه یا کریم بنزما نام ببرند، انتخاب اندریک به طور قابل توجهی متفاوت بود.

در مصاحبه اندریک با مجری کمپانی نیوبالانس درباره بازیکنانی که الگوی او هستند سوال شد و او پاسخ داد: "کریستیانو رونالدو و سر بابی چارلتون." نام بردن غیرمنتظره از چارلتون، جالب توجه بود.

الگو گرفتن اندریک از چارلتون نشان دهنده نگاه متفاوت او به تاریخ فوتبال است و نشان می‌‌دهد که نسل جوان برای اسطوره‌های قدیمی در کنار ستاره‌های فعلی ارزش قائل هستند.

چارلتون که در اکتبر سال گذشته درگذشت، همراه منچستریونایتد به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت و بخشی از تیم انگلیس بود که قهرمان جام جهانی 1966 شد.

دیدگاه‌ها