کد خبر : 2059789 | 14 مرداد 1403 ساعت 21:25 | 26.8K بازدید | 14 دیدگاه

گایاردو با جدایی از الاتحاد خوشبخت شد!

مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی، با جدایی از الاتحاد عربستان به باشگاه ریورپلاته آرژانتین بازگشت.

گایاردو با جدایی از الاتحاد خوشبخت شد!

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو گایاردو پس از مدتی حضور در فوتبال عربستان تصمیم گرفته به جایی که در آن بزرگ شده و به یکی از بهترین مربیان جهان تبدیل شده، بازگردد. بنابراین این مربی پس از ترک باشگاه در دسامبر 2022، دوباره به ریورپلاته بازگشت.

او با قراردادی یکساله به ریورپلاته برگشته و امید دارد که با این باشگاه آرژانتینی یک بار دیگر افتخارات بزرگی به دست بیاورد.

علی‌رغم پیشنهادهای متعدد از باشگاه‌های اروپایی، گایاردو تصمیم گرفت صبر کند و در نهایت به عربستان سعودی رفت. در الاتحاد همه چیز آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت و او در پایان این فصل اخراج شد.

این مربی آرژانتینی نتوانست رختکنی را که در آن چهره‌های بزرگی مانند کریم بنزما یا انگولو کانته حضور داشتند مدیریت کند، اما حداقل توانست پس از یک سال 30 میلیون به جیب بزند.

قرار است مراسم معارفه این مربی فردا در ورزشگاه خانگی ریورپلاته برگزار شود. او قبلا هفت سال را در تیم آرژانتینی گذراند و با کسب 14 عنوان قهرمانی به موفق‌ترین مربی تاریخ این باشگاه تبدیل شد.

2063181

کارنامه او شامل دو کوپالیبرتادورس است که یکی از آن‌ها در سال 2018 در مادرید مقابل بوکاجونیورز به دست آمد. جالب اینجاست که او به مربیگری در مکانی بازخواهد گشت که قبلاً مجسمه‌ای از او در نزدیکی ورزشگاه مونومنتال ساخته بودند.

دیدگاه‌ها