کد خبر : 2059780 | 15 مرداد 1403 ساعت 02:30 | 21K بازدید | 1 دیدگاه

سکوت ستاره ایتالیایی شکست: خیلی ناامید شدم

مانوئل لوکاتلی، هافبک یوونتوس، می‌گوید از عدم حضور در ترکیب ایتالیا برای یورو به شدت ناراحت شده، اما در حال حاضر به آن فکر نمی‌کند.

سکوت ستاره ایتالیایی شکست: خیلی ناامید شدم

به گزارش"ورزش سه"، این هافبک سال سختی را هم در سطح باشگاهی و هم در سطح ملی پشت سر گذاشت، جایی که با برنامه‌های تاکتیکی مکس آلگری دست و پنجه نرم کرد و انتظار داشت بخشی از تیم آتزوری در مسابقات یورو 2024 باشد اما لوچانو اسپالتی او را دعوت نکرد.

بخشی از دلایل حذف او از اردوی ایتالیا در یورو 2024 به دلیل کمبود زمان بازی در یووه و استفاده از در پست غیرتخصصی توسط آلگری بود.

لوکاتلی به اسکای ایتالیا گفت: "مشخص است که یک ناامیدی بزرگ را تجربه کردم اما سعی می‌کنم این انرژی منفی را کنار بگذارم. من روی زمان حال متمرکزم، فقط به تمرینات روز به روزم فکر می‌کنم."

2063161

او درباره کار با تیاگو موتا و یوونتوس جدید گفت: "واضح است که شور و شوق زیادی وجود دارد. اعضای کادرفنی بسیار صادق و شفاف هستند، که مطمئناً مهم است، چون ما به ایده‌های روشن نیاز داریم. ما آنچه را برای انجام کار‌های بزرگ لازم است، داریم."

شایعاتی وجود داشت که این بازیکن 26 ساله می‌تواند در این فصل با مربی سابق خود در ساسولو، یعنی روبرتو دی‌زربی در مارسی دوباره همکاری کند که این بازیکن نشان داده از حضور در یوونتوس خوشحال است.

دیدگاه‌ها