کد خبر : 2059764 | 14 مرداد 1403 ساعت 19:07 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

مسابقه فراموشی نشدنی برای سعید مؤمنی؛

روز رؤیایی گلر ملی‌پوش: گلزنی و کلین‌شیت

سعید مؤمنی، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم کراپ الوند، در دیدار گذشته برابر شهرداری ساوه، روز فوق العاده‌ای را با پشت سر گذاشت و ضمن ثبت کلین‌شیت، موفق شد یک گل به ثمر برساند.

روز رؤیایی گلر ملی‌پوش: گلزنی و کلین‌شیت

به گزارش "ورزش سه"، تیم کراپ الوند تا پایان هفته چهارم با کسب 9 امتیاز جزء مدعیان قهرمانی فصل محسوب می‌شود و تا به اینجای کار با 2 کلین‌شیت، موفق‌ترین تیم به شمار می‌رود. در واقع، سعید مؤمنی در دو مسابقه سنگر توری‌‌اش را بسته نگه داشته و با مهار پنالتی در نبرد نخست مقابل گهر زمین و همچنین با رفلکس، واکنش‌ها و مهار ضربات مقید به گل بازیکنان حریفان در چهار نبرد اخیر، بخش مهمی از موفقیت‌های تیم الوندی بوده است.

اما بزرگترین شاهکار دروازه‌بان ملی‌پوش، در جدال قبلی آن‌ها برابر شهرداری ساوه بود که در طول بازی بارها با جثه و چابکی خود ضربات بازیکنان شهرداری را مهار نمود و همچنین در لحظات پایانی که تیم حریف به پاورپلی روی آورده بود، با ضربه‌ای بی‌نقص موفق به گلزنی شد تا اولین دروازه‌بان گلزن در فصل جدید لقب بگیرد.

مؤمنی که در دو جام ملت‌های اخیر وظیفه حفاظت از سنگر توری تیم ملی را بر عهده داشته است و در سال 2022 جزو بهترین دروازبان‌های جهان از نگاه فوتسال پلنت بود، در این فصل به شکل چشمگیری احیا شده است و با آمادگی کامل می‌تواند اولین جام جهانی دوران حرفه‌ای‌اش را تجربه کند.

2063131

سعید مؤمنی تا به نشر این مقاله، با دو کلین‌شیت صاحب فعلب دستکش طلایی فصل است و همچنین با یک گل، از سایر دروازه‌بان‌های لیگ برتر متمایز شده است. کراپ الوند با عملکرد خوب سنگربان ملی‌پوش خود تنها پنج گل دریافت کرده است که از این حیث جزء بهترین تیم‌ها بوده‌اند.

2063130

دیدگاه‌ها