کد خبر : 2059739 | 14 مرداد 1403 ساعت 16:45 | 11.5K بازدید | 7 دیدگاه

روبن لوفتوس چیک:

موراتا می‌تواند رهبر جدید میلان باشد

روبن لوفتوس چیک، هافبک میلان، می‌گوید آلوارو موراتا می‌‌تواند رهبر جدید بازیکنان میلان باشد.

موراتا می‌تواند رهبر جدید میلان باشد

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان یورو 2024 مشخص شد که آلوارو موراتا اتلتیکومادرید را ترک می‌کند و سپس به سرعت راهی میلان شد.

روبن لوفتوس چیک، هافبک آث میلان در مصاحبه خود با گاتزتا دلو اسپورت، آلوارو موراتا را یک مهاجم سطح اول توصیف کرد.

لوفتوس چیک گفت: "او در دوران حرفه‌ای خود بردهای زیادی کسب کرده و داشتن بازیکنی مانند او قطعا می‌تواند به ما کمک کند. بی‌صبرانه منتظرم تا با او بازی کنم. آلوارو و اولیویه ژیرو شبیه به هم هستند چون بردهای زیادی کسب کرده‌اند و تجربه دارند."

2063056

او با اشاره به مدتی که با مهاجم جدید میلان در چلسی هم تیمی بود، گفت: "در مدت کوتاهی که در لندن بودیم، متوجه شدم که موراتا فردی بسیار مهربان است و سخت کار می‌کند. همراه شخصی مثل او، اگر عناوین زیادی از راه برسد تعجب نمی‌کنم. او همچنین کاپیتان اسپانیاست، او می‌تواند رهبر خوبی باشد. او برای ما فوق‌العاده خواهد بود، بی‌صبرانه منتظرم که برای میلان بازی کند و رهبر ما باشد."

او درباره شرایط شخصی خودش در میلان گفت: "در زندگی دوست دارم بدون اجبار پیش بروم. می‌خواهم در لحظه زندگی کنم. در ابتدا فقط روی فوتبال تمرکز می‌کردم، اکنون بیشتر به طرفداران توجه می‌کنم. در میلان متوجه می‌شوید که چقدر علاقه به فوتبال وجود دارد، در حالی که در لندن شرایط متفاوت است."

او درباره تغییرات روی نیمکت میلان  گفت: "این گروه هر سال میل به این دارد که بهتر عمل کند. ما یک مربی جدید داریم و به او ایمان داریم، می‌دانیم که او چه می‌خواهد و مستقیماً با ایده‌های او پیش می‌رویم. باید به تیم ایمان داشته باشیم. می‌خواهم برای فصل بعدی هم 10 گل بزنم، بله درست شنیدید، 10 گل."

دیدگاه‌ها