کد خبر : 2059737 | 14 مرداد 1403 ساعت 16:34 | 23.8K بازدید | 14 دیدگاه

مذاکره فنر با ایجنت گوندوگان

نقشه سری مورینیو برای ستاره بارسلونا

کاپیتان تیم ملی آلمان می‌تواند یک خرید شگفت‌انگیز برای فنرباغچه باشد. همانی که ژوزه مورینیو آرزویش را دارد.

نقشه سری مورینیو برای ستاره بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در بارسلونا، اغلب بازیکنان، از جمله ایلکای گوندوگان، به دلیل مشکلات فرپلی مالی، قابل انتقال هستند. در این شرایط غافلگیرکننده، گوندوگان انگیزه‌ای بالا برای ادامه حضور در بارسلونا دارد و هانسی فلیک هم روی او حساب باز کرده است. او یک سال از قراردادش باقی مانده و یک گزینه تمدید اختیاری نیز دارد.

با این حال، شایعات متعددی در ترکیه درباره سرنوشت احتمالی این فوتبالیست مطرح شده است. آنها ادعا می‌کردند که گالاتاسرای، قهرمان ترکیه، پیش از این با پدر و ایجنت گوندوگان به توافق رسیده است. اما نه بارسلونا و نه گالاتاسرای آن را تایید نکردند.

مسئولان گالاتاسرای سپس تایید کردند که علاقه‌ای به انتقال گوندوگان ندارند. اکنون منابع ترکیه‌ای ادعای دیگری مطرح کرده‌اند. تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو، فنرباغچه، قصد دارد برای متقاعد کردن گوندوگان تلاش کند. گزینه‌ای که در دستور کار مخفی مرد پرتغالی قرار دارد، دقیقا هافبک بارسلونا است. شایعاتی مبنی بر اینکه گالاتاسرای گوندوگان را به خدمت خواهد گرفت، فقط برای انحراف افکار عمومی بوده است.

امروز آاس نوشت آجون ایلیکالی، عضو هیئت مدیره فنرباغچه که همزمان مالک هال سیتی است، به درخواست مورینیو، شروع به صحبت با عرفان گوندوگان، نماینده این بازیکن، کرده تا او را متقاعد کند که برای فنر بازی کند.

بارسلونا اکنون انتظار دارد مبلغ زیادی را در صورت انتقال احتمالی ایلکای به دست بیاورد. جالب اینکه گوندوگان چندین‌بار فاش کرده است که گالاتاسرای باشگاهی است که از کودکی آرزوی بازی برایش را داشته و روزی می‌خواهد پیراهن گالا را بپوشد.

دیدگاه‌ها