کد خبر : 2059717 | 14 مرداد 1403 ساعت 14:42 | 76.1K بازدید | 17 دیدگاه

دوست داشتم باز هم زیرنظر ربیعی کار کنم؛

نوشی صوفیانی: خوشحالم به این تیم پرافتخار آمدم

داوود نوشی صوفیانی از حضور مجدد در جمع شاگردان محمد ربیعی ابراز خوشحالی کرد.

نوشی صوفیانی: خوشحالم به این تیم پرافتخار آمدم

به گزارش ورزش سه، داوود نوشی صوفیانی پس از چهار فصل حضور در مس رفسنجان از این تیم جدا شد و به ذوب‌آهن اصفهان پیوست تا بار دیگر در جمع شاگردان محمد ربیعی حضور داشته باشد.

نوشی صوفیانی امروز در گفت‌وگویی در این باره گفت: خیلی خوشحالم که به تیم بزرگ، پرافتخار، مردمی و دوست داشتنی ذوب‌آهن پیوستم. از آقای ربیعی و آقای نیما نکیسا تشکر می‌کنم. یک چالش خوب برای من است که به این تیم پرافتخار آمده‌ام. انشاالله بتوانم جواب اعتماد این عزیزان را بدهم.

او با اشاره به شرایطی که در طول فصل گذشته در مس رفسنجان داشت، عنوان کرد: من چهار سال مس رفسنجان بودم و پارسال شرایطم خیلی خوب نبود، اما عملکردم در مجموع خوب بود. پارسال توانستم ۱۰ بازی برای مس رفسنجان انجام بدهم و از این شرایط زیاد راضی نبودم. خدا کمک کرد و پیش آقای ربیعی آمدم. قبلا سابقه همکاری با ایشان داشتم و شناخت خوبی از یکدیگر داشتیم و دوست داشتم باز هم زیرنظر ایشان کار کنم.

این دروازه‌بان تبریزی در پایان گفت: خدا را شکر باز هم این توفیق نصیب من شد که بتواتم زیرنظر آقای ربیعی کار کنم. انشاالله بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم. خوشحالم که کنار این کادرفنی کار می‌کنم و سعی می‌کنم تلاشم را بیشتر کنم که به این تیم کمک کنم.

دیدگاه‌ها