کد خبر : 2059715 | 14 مرداد 1403 ساعت 14:39 | 41.7K بازدید | 17 دیدگاه

اصلا پشیمان نیستم

جدایی از یونایتد بهترین تصمیم زندگی‌ام بود

آندریاس پریرا برزیلی از ترک یونایتد و پیوستن به فولام به‌عنوان بهترین تصمیم همه فوتبال و زندگی‌اش یاد کرد.

جدایی از یونایتد بهترین تصمیم زندگی‌ام بود

به گزارش "ورزش سه"، برای اکثر قدیمی‌های فوتبال، دورانی که منچستریونایتد تجربه می‌کند غیرقابل تصور به نظر می‌رسد. یکی از بهترین تیم‌های تمام دوران، پس از جدایی سر الکس فرگوسن نتوانسته سر بلند کند.

به همین دلیل است که شنیدن صحبت‌های آندریاس پریرا در مورد جدایی‌اش از یونایتد جلب توجه می‌کند، زیرا این چیزی است که یکی دو دهه پیش هیچ کس جرات گفتن آن را نداشت.

این بازیکن برزیلی درباره خداحافظی‌اش از اولدترافورد در سال 2022 گفت: «فکر می‌کنم این بهترین تصمیمی بود که در زندگی‌ام گرفتم و اکنون در فولام هم فوتبال و هم شرایط زندگی بهتری دارم. من از فوتبالم بیشتر لذت می‌برم. به تیم ملی برزیل برگشتم و همه چیز خوب پیش می‌رود. به همین دلیل جدایی از یونایتد بهترین تصمیم ممکن بود.»

2063012

پریرا سه سال در آکادمی منچستریونایتد بود ولی هرگز به مهره‌ای ثابت برای تیم اصلی تبدیل نشد. او در سال 2022 با انتقالی قطعی راهی فولام شد.

این بازیکن برزیلی در ادامه گفت: «البته از بازی برای یونایتد بسیار لذت بردم زیرا باشگاه فوق‌العاده‌ای است. اما از جدایی هرگز پشیمان نیستم. هر بازیکن بعد از جدایی می‌خواهد نشان دهد که در حق او کم لطفی شده و شایسته دقایق بیشتری بود. مورد من هم مستثنی نیست.»

دیدگاه‌ها