کد خبر : 2059714 | 14 مرداد 1403 ساعت 14:37 | 47.4K بازدید | 42 دیدگاه

واکنش کاپیتان شمس‌آذر به استعفای مازیار زارع؛

نسایی: پرسپولیس را به‌یاد آورید، اتحاد رمز موفقیت است!

امیرمحمد نسایی، کاپیتان شمس‌آذر نسبت به خبر استعفای مازیار زارع واکنش نشان داد و شرایط این تیم را بغرنج خواند.

نسایی: پرسپولیس را به‌یاد آورید، اتحاد رمز موفقیت است!

به گزارش ''ورزش سه''، دقایقی بعد از استعفای مازیار زارع از سمت مربیگری تیم شمس‌آذر، حالا کاپیتان این تیم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و در خصوص شرایط عجیب این تیم صحبت می‌کند. امیرمحمد نسایی، ستاره ۲۷ ساله شمس‌آذر که در ۱۰۰ درصد مسابقات فصل گذشته این تیم از ابتدا به میدان رفته و علی‌رغم پیشنهاداتی که از تیم‌های مختلف داشت؛ ترجیح داد در این تیم بماند، در خصوص استعفای مازیار زارع می‌گوید: وضعیت تیم خوب نیست و استعفای سرمربی و مسائل مدیریتی اصلا چیزی نیست که به من مربوط باشد اما شرایط طوری پیش رفته که همه ما ازجمله بازیکنان درگیر این حواشی شدیم. آن هم زمانی که همه تیم‌ها مشغول آماده‌سازی هستند و ما ۱۰ روز دیگر مقابل استقلالی بازی داریم که با دو جین ستاره در ترکیه اردو زده است!

او ادامه داد: چیزی که من به‌عنوان کاپیتان این تیم می‌دانم؛ این است که ما باید اتحاد داشته باشیم. از ما بازیکنان تا اعضای کادرفنی و مدیران و هرکسی که در این باشگاه کنار تیم حضور دارد. اتحاد و ایمان داشتن به هم، رمز موفقیت ما در فصل گذشته بود و نباید به این راحتی آن را از دست بدهیم.

2026707

نسایی در خصوص اینکه چرا با وجود پیشنهاداتی که داشت در این تیم ماند و مثل بسیاری از ستاره‌های دیگر این تیم، به باشگاه‌های متمول نرفت می‌گوید: اولا که به دلیل قانون جدید فدراسیون، قرارداد من به‌طور خودکار تمدید می‌شد اما قطعا اگر می‌خواستم می‌توانستیم مثل سایر بازیکنان رضایت‌نامه بگیرم. اما دلم با این تیم بود، تیمی که خودمان با تلاش از لیگ یک به لیگ برتر رساندیم و در لیگ برتر هم به جز پرسپولیس از همه تیم‌های بالای جدول امتیاز گرفتیم. به یاد آوردن سختی‌هایی که برای این تیم کشیدیم و همچنین حضور مازیار زارع در راس کارفنی، باعث شد من به رفتن فکر نکنم اما حالا اینکه آقای زارع بروند و ما در این شرایط بمانیم شاید کمی غیرمنصفانه باشد. فکر می‌کنم این تیم، تیم روزهای سخت است و هرکسی به مجموعه ما اضافه می‌شود باید این را بداند.

او درخصوص پیش‌بینی‌اش از شرایط شمس‌آذر در لیگ آتی گفت: خودمان را نمی‌توانیم گول بزنیم، انتهای این مسیر با این شرایط، بدون بازیکن و سرمربی، با اختلاف درون تیمی، چیزی جز سقوط نیست. وقتی تیم تقویت نشده نباید انتظاری شبیه نتایج سال گذشته را داشت و من از این نظر به کادرفنی حق می‌دهم اما در نهایت یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت در فوتبال ایران، اتحاد است. شاید حتی گاهی این اتحاد از هر تاکتیک و بازیکنی موثرتر باشد. همان اتحادی که پرسپولیس داشت و با آن به فینال آسیا هم رسید؛ پس به همین دلیل می‌گویم حتی اگر همین حالا هم مالکین، مدیران و اعضای کادرفنی با هم تعامل کنند و به صلح برسند؛ به نفع همه است.

دیدگاه‌ها