کد خبر : 2059713 | 14 مرداد 1403 ساعت 14:32 | 32K بازدید | 10 دیدگاه

حاشیه‌های ایکاردی و همسر سابقش تمامی ندارد

جدایی مائورو ایکاردی و واندا نارا این‌بار جدی به نظر می‌رسد و او دسترسی همسر سابق خود به کارت‌های بانکی را مسدود کرده است.

حاشیه‌های ایکاردی و همسر سابقش تمامی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، زوج مائورو ایکاردی و واندا نارا یکی از شناخته شده‌ترین زوج‌های دنیای فوتبال بودند. ایکاردی و نارا به تازگی از هم جدا شده‌اند و به رابطه خود پایان دادند.

این خود واندا نارا بود که جدایی این بازیکن و مدل معروف را در اینستاگرام تایید کرد: "من از هیچ چیز پشیمان نیستم، اما امروز باید به تنهایی ادامه دهم. هیچ‌کس یا شخص ثالثی وجود ندارد."

حالا این مدل آرژانتینی در حالی در تعطیلات به سر می‌برد که این فوتبالیست شروع فصل جدید در گالاتاسرای ترکیه را پیش رو دارد.

پس از تغییرات زیادی که در رابطه آن‌ها طی 10 سال گذشته رخ داد، به نظر می‌رسد که این جدایی بسیار جدی است. به‌خصوص از زمانی که جزئیات جدایی در حال آشکار شدن است.

2063008

یکی از جدیدترین گزارش‌ها در مورد جدایی این مدل و مهاجم گالاتاسرای در ایتالیا منتشر شده است.

در برنامه "مانانیسیما" بود که ماجو مارتینو، یکی از کارشناسان این برنامه، تایید کرد مائورو ایکاردی کارت‌های اعتباری واندا نارا را مسدود کرده است.

وکیل نارا در این باره گفته است: "من نمی‌دانم که این اطلاعات از کجا آمده است. درست است که مردان اغلب از آن به‌عنوان یک اقدام اجباری استفاده می‌کنند."

گفته می‌شود ایکاردی در واقع دسترسی به کارت‌هایی را مسدود کرد که مخارج فرزندانش از طریق آن تامین می‌شد و باید دید که واکنش همسر سابق این بازیکن چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها