کد خبر : 2059704 | 14 مرداد 1403 ساعت 13:54 | 18.4K بازدید | 21 دیدگاه

راه حل جالب یونایتد: سانچو و برونو مهاجم شدند!

اریک تن‌هاخ قصد دارد از جیدون سانچو و برونو فرناندز به‌عنوان مهاجم در ترکیب منچستریونایتد استفاده کند.

راه حل جالب یونایتد: سانچو و برونو مهاجم شدند!

به گزارش "ورزش سه"، معضل مصدومیت ستاره‌های منچستریونایتد در فصل جدید هم همچنان گریبان‌گیر این تیم است و به نظر می‌رسد که اریک تن‌هاخ قصد دارد تغییراتی را برای مقابله با این مشکل در ترکیب تیمش ایجاد کند تا در طول فصل با مشکلی جدی‌تر مواجه نشود.

راسموس هویلوند که گزینه اصلی شماره ۹ یونایتد است به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ نمی‌تواند در چند هفته ابتدایی رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس تیمش را همراهی کند و این در حالی است که یوشوا زیرکزی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال با قراردادی به ارزش ۴۲ میلیون یورو از بولونیا به یونایتد پیوست به تمرینات این تیم اضافه شده است.

تن‌هاخ حالا باید بهترین راهکار را برای بازی برابر منچسترسیتی در دیدار فینال رقابت‌های سوپر جام فوتبال انگلیس پیدا کند. آنها در بازی دوستانه شب گذشته برابر لیورپول با سه گل شکست خوردند اما عملکرد نسبتا خوبی را به نمایش گذاشتند و فرصت‌هایی را برای گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردند.

2008756

به نظر می‌رسد ک سرمربی یونایتد قصد دارد از جیدون سانچو که نیم فصل دوم رقابت‌های فصل گذشته را به‌صورت قرضی در دورتموند سپری کرد به‌عنوان راه حل مشکلش در این فصل استفاده کند. او در این باره گفت: «اگر هویلوند در دسترس نباشد، یوشوا زیرکزی را خواهیم داشت. او تمرینات را آغاز کرده اما مدت زیادی نیست که به جمع ما اضافه شده است. بنابراین مدتی زمان می‌برد که به سبک فوتبال انگلیس و بازی ما عادت کند. سانچو می‌تواند به‌عنوان مهاجم بازی کند. او همچنین توانایی بازی به‌عنوان وینگر را هم دارد اما گزینه خوبی برای ما است.»

البته که تن‌هاخ امیدوار است که مارکوس رشفورد بار دیگر به روزهای خوبش برگردد و بتواند از فصل بعدی روی او به‌صورت جدی حساب کند اما برونو فرناندز هم یکی از گزینه‌های او برای تقویت خط حمله است. او در این باره اضافه کرد: «فکر می‌کنم رشفورد قبلا توانایی‌هایش را نشان داده است و می‌تواند یکی از گزینه‌های ما باشد. اما در عین حال برونو فرناندز هم گزینه خوبی به‌عنوان مهاجم خواهد بود.»

منچستریونایتد در اولین دیدارش در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) روبه‌روی فولام در اولدترافورد به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها