کد خبر : 2059700 | 14 مرداد 1403 ساعت 13:39 | 30.8K بازدید | 51 دیدگاه

می‌خواهم به رئال کمک کنم

هرچه آنچلوتی بگوید: خوشحالم به بارسا گل زدم

نیکو پاز آرژانتینی از گلزنی دوباره برای رئال خوشحال بود به‌خصوص که دومین گلش برای رئال در ال‌کلاسیکو به ثمر رسید.

هرچه آنچلوتی بگوید: خوشحالم به بارسا گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکوی دوستانه تابستانی مثل همیشه به سود بارسلونا تمام شد. بامداد امروز رئال 2-1 به بارسا باخت و تک گل این تیم را نیز نیکو پاز آرژانتینی زد. او روی ارسال کرنر آردا گولر با ضربه سر دروازه بارسا را گشود.

پاز که فصل قبل توانست مقطعی برای تیم اول رئال بازی کند و برابر ناپولی در لیگ قهرمانان گلزنی هم کرد، همچنان در فهرست تیم دوم رئال قرار دارد و امیدوار به اینکه فصل بعد نیز شانس حضور در تیم اول را پیدا کند.

2062982

پاز بعد از بازی در مورد حسش بعد از گلزنی گفت: «خیلی خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم، خیلی خوشحالم. درست است که نتوانستیم پیروز شویم، اما تا پایان جنگیدیم. نباید فراموش کرد که این یک بازی تدارکاتی بود.»

پاز در مورد گلی که زد، گفت: «من جلو رفته بودم و دیدم در تیر دوم فضای خالی زیادی وجود دارد. وارد آن منطقه شدم، توپ به سمت من آمد و فقط باید آن را وارد دروازه می‌کردم.»

پاز در مورد آینده‌اش گفت: «من اینجا هستم تا در مواقع نیاز به تیم کمک کنم. از تمام دقایقی که نصیبم می‌شود خوشحالم و آماده استفاده از آنها هستم. هدف من این است که مانند سال گذشته به پیشرفت خود ادامه دهم و باید دید نظر مربی چه خواهد بود.»

2062983

دیدگاه‌ها