کد خبر : 2059694 | 14 مرداد 1403 ساعت 13:25 | 53.8K بازدید | 192 دیدگاه

مثل یک دژاوو

در بازی واقعی از روی بارسلونا رد می‌شویم!

بعد از شکست امروز رئال از بارسا در بازی دوستانه پیش فصل، هواداران رئال به‌طور گسترده مصاحبه سال قبل دنی کارواخال را بازنشر کرده‌اند.

در بازی واقعی از روی بارسلونا رد می‌شویم!

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکوها در ایالات متحده برای رئال انگار دژاوو شده‌اند. بارسا این بازی‌ها را همیشه می‌برد ولی بعد از 10 ماه رئال مادرید معمولا قهرمان اروپا یا لالیگا می‌شود.

این اتفاق پس از شکست در میامی برابر بلوگرانا در سال 2017 رخ داد. رئال بازی دوستانه را 3-2 به بارسا باخت ولی در انتهای فصل فاتح لیگ قهرمانان شد و این طلسم آماری در سال 2024 نیز تکرار شد. علی‌رغم اینکه تابستان گذشته بارسا با سه گل رئال را در بازی پیش فصل شکست داد ولی این رئال بود که بازی‌های رسمی فصل را برد و در پایان، لالیگا و لیگ قهرمانان را فتح کرد.

هواداران رئال بعد از شکست 2-1 امروز مصاحبه تاریخی سال قبل دنی کارواخال را بازنشر می‌کنند. کارواخال پس از آن شکست 3-0 در دالاس مقابل خبرنگاران ایستاد و با اطمینان گفت: «وقتی بازی‌های واقعی از راه برسند، ما از روی آنها عبور خواهیم کرد» و همینطور نیز شد.

2062975

سال قبل بارسا مدافع عنوان قهرمانی لالیگا بود و در پیش فصل نیز با سه گل رئال را شکست داد. کمتر کسی تصور می‌کرد پیش‌بینی کارواخال کاملا درست از آب در بیاید ولی رئال هر سه بازی رسمی فصل را از بارسا برد. 

بامداد امروز بارسا تیمی کارآمدتر و متحدتر به نظر می‌رسید. بهتر بازی کرد و با درخشش پائو ویکتور شایسته پیروزی بود اما هواداران رئال به ادعای کارواخال استناد می‌کنند. اینکه در بازی‌های رسمی، این رئال است که ال‌کلاسیکو را برنده می‌شود. امسال نیز همین سرنوشت در انتظار بارسلوناست؟

2062977

دیدگاه‌ها