کد خبر : 2059690 | 14 مرداد 1403 ساعت 13:00 | 17.5K بازدید | 14 دیدگاه

کابوس عجیب: سه بازیکن دیگر یونایتد مصدوم شدند!

منچستریونایتد در بازی دوستانه برابر لیورپول با مصدومیت سه بازیکن دیگرش روبه‌رو شد.

کابوس عجیب: سه بازیکن دیگر یونایتد مصدوم شدند!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه که در اردوی پیش فصل این دو تیم در آمریکا برگزار شد مقابل لیورپول به میدان رفت و با سه گل برابر این تیم شکست خورد اما این تنها اتفاق بد شب برای آنها نبود.

شیاطین سرخ در طول رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس با معضل جدی مصدومیت روبه‌رو بودند و امیدوار بودند که این شرایط در فصل جدید برای آنها بهبود پیدا کند اما به نظر می‌رسد که این مشکل اساسی است و قرار نیست به این زودی روند مصدومیت بازیکنان این تیم متوقف شود.

آنها پیش از این در تور پیش فصل با مصدومیت جدی لنی یورو که سه ماه دور از میادین خواهد بود و همچنین راسموس هویلوند که تا شش هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود روبه‌رو شده بودند و در بازی قبلی هم مارکوس رشفورد و آنتونی احساس درد داشتند، هرچند که مصدومیت‌شان جدی نبود.

اما این اتفاقات در بازی شب گذشته هم تکرار شد و جانی اوانس به همراه ویلیام فیش و ویکتور لیندلوف به دلیل مصدومیت نتوانستند در ترکیب این تیم بمانند و زمین بازی را ترک کردند. اریک تن‌هاخ پس از بازی مصدومیت این سه بازیکن را تایید کرد و گفت که بررسی بیشتر روی وضعیت آنها انجام خواهد شد. هرچند که به نظر می‌رسد مصدومیت لیندلوف جدی نیست و تنها برای احتیاط از زمین بیرون کشیده شده است.

دیدگاه‌ها