کد خبر : 2059688 | 14 مرداد 1403 ساعت 12:58 | 22K بازدید | 19 دیدگاه

یک چهارم نهایی المپیک پاریس؛

فرانسه- آلمان: دست کم گرفتن آن‌ها یعنی خودکشی

شاید در بین مدعیان فرانسه روی کاغذ راحت‌ترین کار را در یک چهارم نهایی المپیک داشته باشد.

فرانسه- آلمان: دست کم گرفتن آن‌ها یعنی خودکشی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی والیبال المپیک پاریس، در یک جدال تمام اروپایی، تیم‌های ملی فرانسه و آلمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم ملی والیبال آلمان که در دور گروهی نشان داده کاملاً برای المپیک آماده است، با تک‌ستاره چهل‌ساله خود، گئورگی گروزر، به دنبال شکستن یک طلسم پنجاه‌ودو ساله است. آنها پس از المپیک ۱۹۷۲ مونیخ تاکنون نتوانسته‌اند به جمع چهار تیم برتر المپیک صعود کنند و این‌بار اگر می‌خواهند این طلسم را بشکنند، باید بر قهرمان دوره قبل المپیک و میزبان مسابقات غلبه کنند.

از سوی دیگر، فرانسوی‌ها که در دور مقدماتی دو برد برابر صربستان و کانادا و یک شکست برابر اسلوونی کسب کرده‌اند، کمی هواداران خود را نگران کرده‌اند. بازی نه چندان خوب آنها برابر صربستان و شکست برابر اسلوونی بعضی از کارشناسان را در تکرار قهرمانی فرانسه در المپیک دچار تردید کرده است. اما آنها نشان دادند که چراغ خاموش و بدون آنکه توقعات را بالا ببرند کار خود را انجام می‌دهند. لیگ ملت‌های والیبال در این فصل نشانی از چراغ خاموش حرکت کردن آنها است. شاگردان آندره جیانی بدون آنکه جزء شانس‌های اصلی قهرمانی لیگ ملت‌های والیبال باشند، توانستند این جام را برای فرانسه به ارمغان بیاورند.

بدون شک بازی در حضور ده هزار هوادار خودی برای فرانسوی‌ها بسیار دل‌پذیر خواهد بود. آنها اگر بتوانند این مرحله را پشت سر بگذارند، تا آخرین روز مسابقات در المپیک حضور خواهند داشت. کمیته المپیک فرانسه روی مدال طلای والیبال حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و باید دید والیبالیست‌های فرانسوی این هدف را محقق خواهند کرد یا خیر.

ترکیب احتمالی فرانسه: آنتوان بریزارد، اروین انگاپت، ترور کلونو، نیکولاس لگوف، بارتلمی چینینیز، ژان پاتری و ژنیا گزبنیکوف

ترکیب احتمالی آلمان: لوکاس کامپا، گئورگی گروزر، توبیاس کریک، آنتون برمه، کارلیتزک، موریتز ریچرت و جولین زینگر

دیدگاه‌ها