کد خبر : 2059687 | 14 مرداد 1403 ساعت 12:49 | 18.9K بازدید | 136 دیدگاه

طعنه کورتوا به بارسا: ال‌کلاسیکوی فصل مهم است

تیبو کورتوا می‌گوید بردن یا باختن در دیدارهای پیش فصل برابر بارسلونا اهمیت زیادی ندارد.

طعنه کورتوا به بارسا: ال‌کلاسیکوی فصل مهم است

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا فصل گذشته را به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی تقریبا به‌صورت کامل از دست داد و تنها در یک ماه پایانی فرصت این را به دست آورد که در ترکیب رئال مادرید حضور داشته باشد و امیدوار است که بتواند این غیبت را در فصل آینده جبران کند.

این بازیکن از چند روز قبل در تمرینات پیش فصل رئال مادرید حاضر شده و خودش را برای حضور قدرتمند در دروازه این تیم آماده می‌کند و نیمه شب گذشته هم در دیدار دوستانه برابر بارسلونا در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت اما نتوانست مانع از شکست تیمش در این بازی شود.

کورتوا پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «ما دوست نداریم برابر بارسا ببازیم اما بازی‌های فصل مهم است. خوب رقابت کردی و توانستیم موقعیت‌های گل زیادی را به وجود بیاوریم. هرگز از شکست راضی نیستیم اما بازی می‌توانست به شکل دیگری تمام شود. بعضی از جزئیات به نفع ما پیش نرفت.

اما باید بدانیم که هنوز در تمرینات پیش فصل هستیم و به تلاش کردن ادامه می‌دهیم و بسیاری از بازیکنان تنها در ۲۰ دقیقه پایانی توانستند در زمین حضور داشته باشند. این نکته خوبی درباره بازی است و ما باید بدانیم که بازیکنان ما همچنان باید فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشند تا برای بازی مقابل آتالانتا آماده شوند.»

2060905

او درباره شرایط خودش اظهار داشت: «حالم خیلی خوب است و این که توانستم از روز اول در تمرینات باشم به من کمک زیادی کرد. کمی از گل دومی که خوردم ناراحت هستم چون اشتباه محاسباتی داشتم و توپ به شکل عجیبی با زمین برخورد کرد. با دستم یا پایم ضربه‌ای به توپ نزدم و از بین پاهایم وارد دروازه شد که احساس بدی داشت.

اما بهتر است که این اتفاق در حال حاضر رخ دهد تا این که در طول فصل چنین گلی بخورم. گاهی باید به یاد گرفتن به‌عنوان یک دروازه‌بان ادامه داد. احساس خوبی درباره مهارهایم دارم و امیدوارم که بتوانم دوباره پاس‌های خوبی را ارسال کنم. امروز چند مورد پاس خوب داشتم و این چیزی است که مربی از من می‌خواهد.»

کورتوا همچنین در پاسخ به سوالی درباره اندریک اضافه کرد: «او خیلی قد بلند نیست اما پاهای قدرتمندی دارد. کمی شبیه ادن هازارد در زمانی که در چلسی با او دیدار کردم است. شما می‌توانید به او لگد بزنید و همچنان روی پایش خواهد ایستاد. شوت‌های بسیار قدرتمندی هم دارد. شوت زدنش را در تمرینات دیده‌ام. از همه مهم‌تر اینکه فکر می‌کنم باید آرام‌تر باشد. احساس می‌کنم که هنوز کمی مضطرب است اما رفته رفته بهتر می‌شود.»

دیدگاه‌ها