کد خبر : 2059683 | 14 مرداد 1403 ساعت 12:36 | 244.9K بازدید | 269 دیدگاه

هر تابستان، یک سورپرایز

غافلگیری بزرگ: رئال فکر اینجا را نکرده بود!

بارسلونا در تابستان امسال یک پدیده دیگر را به فوتبال دنیا معرفی کرده است. پائو ویکتور که امروز یک تنه رئال را شکست داد.

غافلگیری بزرگ: رئال فکر اینجا را نکرده بود!

به گزارش "ورزش سه"، پائو ویکتور در حال تبدیل شدن به نام اول اردوی پیش فصل بارسلوناست. پدیده‌ای که حالا بزرگان تیم اول را به چالش کشیده و با صدای بلند فریاد زده که می‌خواهم جای ثابتی در ترکیب داشته باشم. فلیک صدای او را شنیده است؟ قطعا.

این بازیکن کاتالان در تاریخ 25 جولای (4 مرداد) و پس از توافق بین بارسلونا و خیرونا برای دائمی شدن انتقال او، به تمرینات آبی و اناری‌ها پیوست و در حال حاضر سه گل در تور ایالات متحده زده است.

مهاجم جوان 10 روز پیش تا سال 2029 با بارسلونا قرارداد امضا کرد و روز بعد به دستور هانسی فلیک به تمرینات اضافه شد. تنها در عرض یک هفته او نشان داده که آمده تا در تیم اصلی بارسلونا بماند. او کاملا نیز متقاعد کننده کار کرده است.

2062956

ویکتور در حال حاضر سه گل در دو بازی و برابر منچسترسیتی و رئال مادرید به ثمر رسانده و از یک مهاجم جوان بعد از دومین بازی برای تیم اصلی دیگر چه انتظاری باید داشت؟

ویکتور فصل گذشته به‌صورت قرضی برای بارسا اتلتیک (تیم دوم بارسلونا) بازی کرد و فصل را با 20 گل به پایان رساند. رکوردی که او را به بهترین گلزن تیم تبدیل کرد. باشگاه بارسلونا هفته گذشته با خیرونا برای انتقال دائمی او به توافق رسید و هدف نیز از همان ابتدا اضافه کردن او به تیم اول بود و در پیش فصل او نشان داده است که حتی می‌تواند در یازده‌تای هانسی فلیک جایی ثابت داشته باشد.

ویکتور ابتدا دروازه منچستر سیتی را باز کرد و صبح امروز برابر رئال مادرید نیز همین کار را دو بار انجام داد. در فاصله پنج دقیقه مانده به پایان وقت استراحت، ویکتور از پاس لواندوفسکی استفاده کرد و بارسا را پیش انداخت اما این پایان کار او نبود. او در نیمه دوم یک گل دیگر را هم جشن گرفت تا اکنون بالاتر از همه، بهترین گلزن پیش فصل بارسلونا باشد.

2062957

ویکتور بعد از دبل برابر رئال نمی‌توانست خوشحال‌تر از این باشد: «من بسیار افتخار می‌کنم، این لحظه‌ای است که در تمام زندگی‌ام به یاد خواهم داشت. حالا باید به همه پیام‌هایی که برایم فرستاده‌اند پاسخ بدهم که تعدادشان بسیار زیاد است. هم‌تیمی‌هایم، زمانی که توپ بازی را برداشتم با من شوخی کردند چون این کار مختص هت‌تریک است ولی من فقط دو گل زده بودم. همه از بازی بسیار خوشحال هستند. گل‌های من نتیجه کار جمعی است و باید از این برد لذت برد.»

یک خطر دائمی

قبل از گل، پائو ویکتور واضح‌ترین موقعیت‌های آبی اناری‌ها را ایجاد کرده بود. در دقایق اولیه، او یک ضربه سر خوب زد که در آن کورتوا را مجبور به واکنش کرد و زمانی که مسابقه پس از طوفان رعد و برق از سر گرفته شد، او یک ضربه خطرناک دیگر زد که با اختلاف کمی به بیرون رفت.

ستاره کاتالان در نیمه دوم بار دیگر در دقیقه 51 ترس را به بازیکنان رئال مادرید وارد کرد و در دقیقه 53 جایی برای بخشش نبود. او دوباره دروازه کورتوا را باز کرد. هانسی فلیک در حالی که کمتر از نیم ساعت به پایان بازی مانده بود، ویکتور را بیرون کشید و به خوبی نیز از او استقبال کرد: «دو بازی و سه گل. ویکتور نباید مهاجم بدی باشد نه؟ (می‌خندد).»

در ال‌کلاسیکو، پائو ویکتور به‌عنوان وینگر راست بازی کرد و حالا مشخص شده که در هر سه منطقه فاز تهاجمی می‌تواند بازی کند هرچند که ترجیح خودش بازی به‌عنوان مهاجم شماره 9 است ولی آنجا رقیبی مانند لواندوفسکی دارد.

2062955

نظر ویکتور در مورد رقابت با لوا؟ «مسابقه مقابل رئال مادرید به‌عنوان یک بازی دوستانه بسیار دشوار بود این برد به شما انگیزه بیشتری می‌دهد. من الگوهای زیادی در حمله داشته‌ام، اما همیشه روی مسی تمرکز کرده‌ام. اکنون خوش‌شانس هستم که با روبرت هم‌تیمی هستم و می‌خواهم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم.»

در ال‌کلاسیکوی تابستانی 2023، فرمین لوپز درخشید و نوید یک پدیده درخشان را داد و امسال نوبت به ویکتور رسیده است. بارسلونا از معرفی پدیده به فوتبال اسپانیا و دنیا دست نمی‌کشد. نام ویکتور را به یاد داشته باشد، او امسال غافلگیری‌های بیشتری خواهد داشت.

دیدگاه‌ها