کد خبر : 2059682 | 14 مرداد 1403 ساعت 12:33 | 18.2K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره تیم ملی و عطایی دوباره در کنار هم

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران به‌طور موقت به قهرمان لیگ برتر والیبال ایران پیوست.

ستاره تیم ملی و عطایی دوباره در کنار هم

به گزارش "ورزش سه"، جام باشگاه‌های آسیا حدود یک ماه دیگر در شهر یزد برگزار خواهد شد و از ایران دو نماینده به نام‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

تیم فولاد سیرجان که در سیرجان در حال آماده‌سازی خود برای این تورنمنت است، به دنبال تقویت تیم خود در جام باشگاه‌های آسیا است. مدیران این باشگاه با نظر بهروز عطایی، سرمربی تیم، امیرحسین اسفندیار دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران را به‌طور موقت و تا پایان جام باشگاه‌های آسیا به این تیم اضافه کردند تا یک بار دیگر بهروز عطایی و اسفندیار در یک تیم قرار بگیرند.

2062953

امیرحسین اسفندیار سابقه کار در تیم ملی والیبال بزرگسالان، جوانان و کاله آمل را با بهروز عطایی دارد و فولاد سیرجان چهارمین تیمی خواهد بود که این سرمربی و بازیکن را در کنار هم قرار می‌دهد.

فولاد سیرجان با این خرید نشان داد که قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا برای آنها نیز مهم است و احتمالا در روزهای آتی باز هم شاهد خریدهای بزرگ در این تیم خواهیم بود.

اگر بهروز عطایی، سرمربی فولاد سیرجان، نتواند گزینه داخلی مناسبی برای تقویت تیمش پیدا کند، احتمالا به سراغ بازیکنان خارجی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها