کد خبر : 2059680 | 14 مرداد 1403 ساعت 12:25 | 28.5K بازدید | 18 دیدگاه

قاضی‌پور با پیراهن سبز آماده لیگ برتر می‌شود

بی‌توجهی چپ‌پای خبرساز به شایعات (عکس)

مدافع چپ‌پای خبرساز نقل و انتقالات بدون توجه به حواشی پیش آمده درباره خود به کارش ادامه می‌دهد.

بی‌توجهی چپ‌پای خبرساز به شایعات (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پدرام قاضی‌پور مدافع چپ‌پای فصل گذشته ملوان یکی از خریدهای جدید ذوب‌آهن در نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌‌شود. بعد از رونمایی رسمی ذوب‌آهن از قاضی‌پور مسئولان ملوان مدعی شدند و اعلام کردند انتقال این بازیکن به اصفهان غیرقانونی است.

ملوانی‌ها اعتقاد دارند که قرارداد قاضی‌پور را بر اساس قوانین موجود یک‌طرفه تمدید کرده‌اند و این بازیکن حق حضور در ذوب‌آهن را نداشته است. با این حال مسئولان ذوب‌آهن هم در این باره واکنش داشتند. در پی شکایت باشگاه ملوان انزلی از ذوب‌آهن و پدرام قاضی‌پور، دیروز مدیر تیم ذوب‌آهن اعلام کرد که جذب این بازیکن چپ‌پا به‌صورت قانونی صورت گرفته و مشکلی در این انتقال وجود ندارد.

2062950

با وجود حواشی مطرح شده اما پدرام قاضی‌پور روزهای زیادی است که در تمرینات ذوب‌آهن حضور دارد و کارش را دنبال می‌کند. او در بازی دوستانه اخیر ذوب‌آهن مقابل چادرملو اردکان هم برای تیمش بازی کرد تا مشخص شود بدون توجه به حواشی و شایعات خود را برای حضور در ترکیب سبزپوشان اصفهانی در لیگ برتر آماده می‌کند.

با این حال به‌زودی شاهد یک دعوای حقوقی میان ملوان و ذوب‌آهن در کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال خواهیم بود و باید دید چه حکمی در این پرونده صادر می‌شود.

گفتنی است؛ باشگاه ملوان علاوه بر قاضی‌پور نسبت به عقد قرارداد پوریا پورعلی با تراکتور و مهران احمدی با خیبر خرم‌آباد هم به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون شکایت کرده است.

دیدگاه‌ها