کد خبر : 2059679 | 14 مرداد 1403 ساعت 12:19 | 102.1K بازدید | 69 دیدگاه

یک چهارم نهایی المپیک پاریس؛

ایتالیا- ژاپن: نسخه بی‌حال سامورایی مقابل بی‌رحم‌ها

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های یک چهارم نهایی المپیک بین ایتالیا و لهستان برگزار می‌شود.

ایتالیا- ژاپن: نسخه بی‌حال سامورایی مقابل بی‌رحم‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی والیبال المپیک پاریس، تیم ملی والیبال ایتالیا رو در روی ژاپن قرار خواهد گرفت. شاگردان فردیناندو دجورجی در تیم ملی والیبال ایتالیا بهترین تیم دور گروهی بودند و با صدرنشینی در جدول کلی مسابقات به یک‌چهارم نهایی قدم گذاشته‌اند. از سوی دیگر، رقیب آن‌ها ژاپن برخلاف لیگ ملت‌های والیبال بسیار متزلزل ظاهر شده و به سختی جواز حضور در یک‌چهارم نهایی را به‌عنوان تیم هشتم کسب کرده است.

ایتالیا که در گروه مرگ قرار داشت، توانست از این گروه مرگ برای خود زندگی بسازد و با سه پیروزی بر برزیل، مصر و لهستان، پا به یک‌چهارم نهایی و جدال برابر ژاپن بگذارد. آن‌ها یک تیم کامل از هر حیث هستند که با رهبری سیمونه جیانلی، پاسور خود، به دنبال بزرگ‌ترین افتخار تاریخ والیبال ایتالیا هستند. آن‌ها تاکنون در المپیک به طلا نرسیده‌اند و این دوره با تیم جوان و با تجربه‌ای که در اختیار دارند بهترین فرصت برای رسیدن به این مدال خواهد بود.

اما ژاپن که با یک برد برابر آرژانتین و دو باخت برابر آلمان و آمریکا راهی این دور شده، می‌خواهد ناکامی‌های خود در دور مقدماتی را به باد فراموشی بسپارد و دوران تازه‌ای را از یک‌چهارم نهایی آغاز کند. آن‌ها که در لیگ ملت‌های والیبال با کسب مدال نقره همه هواداران خود را امیدوار کرده بودند، با عملکرد ضعیف در بازی برابر آلمان و آمریکا حالا نگرانی‌های زیادی را برای علاقه‌مندان والیبال ژاپن به وجود آورده‌اند که شاید به حذف آن‌ها از مرحله یک‌چهارم نهایی منجر شود.

2062888

ایتالیا در دور مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال توانست ژاپنی‌ها را با نتیجه سه بر یک شکست دهند و به دنبال تکرار همین نتیجه یا حتی بهتر در بازی روز دوشنبه خواهند بود. باید دید سرانجام این جدال احتمالاً جذاب به سود کدام یک به اتمام خواهد رسید.

ترکیب احتمالی ایتالیا: سیمونه جیانلی، یوری رومانو، دنیل لاویا، الساندرو میکلتو، جیانلوکا گالاسی، روبرتو روسو و فابیو بالاسو

ترکیب احتمالی ژاپن: ماساهیرو سکیتا، یوکی ایشیکاوا، یوگی نیشیدا، ران تاکاهاشی، یامائوچی، تایشی اونودرا و یاماموتو

دیدگاه‌ها