کد خبر : 2059676 | 14 مرداد 1403 ساعت 12:08 | 49.2K بازدید | 163 دیدگاه

بردن ال‌کلاسیکوی‌های دوستانه

تخصص بارسلونا که رئال به آن نمی‌رسد!

چهار ال‌کلاسیکوی دوستانه تابستانی و چهار برد متوالی برای بارسا. رئال انگار راه بردن آبی و اناری‌ها در ایالات متحده را نمی‌داند.

تخصص بارسلونا که رئال به آن نمی‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا ال‌کلاسیکوهای پیش فصل در آمریکا را با پیروزی پشت سر می‌گذارد و این به تخصص کاتالان‌ها تبدیل شده است. بازی بامداد امروز چهارمین جدال دو تیم در خاک آمریکا بود و بازهم برد برای آبی و اناری‌ها شد.

اولین دیدار دو تیم در سال 2017 در میامی بود. آبی و اناری‌ها که در آن زمان توسط ارنستو والورده هدایت می‌شدند، 2-3 پیروز شدند. مسی، راکیتیچ، پیکه برای بارسا و متئو کواچیچ و آسنسیو برای رئال گلزنی کردند.

بعد از آن بازی، پنج سال طول کشید تا بارسا و رئال مادرید دوباره در پیش فصل آمریکا به مصاف هم بروند.

2062946

در سال 2022، در لاس وگاس، بارسا با گل رافینیا، رقیب همیشگی خود را 1-0 شکست داد.

سال گذشته، در تگزاس، ال‌کلاسیکو با گل‌های فرمین، دمبله (که چند روز بعد با پاری سن ژرمن قرارداد امضا کرد) و فران تورس، 0-3 به سود بارسا به پایان رسید.

صبح امروز، کاتالان‌ها بار دیگر در بزرگترین مسابقه رقابتی آمریکا پیروز شدند. در اولین تجربه هانسی فلیک به‌عنوان مربی بارسا مقابل رئال مادرید، آبی اناری‌ها با گل‌های پائو ویکتور 1-2 پیروز شدند.

البته این نتایج سودی برای بارسا در طول فصل نداشته‌اند و معمولا رئال توانسته در بازی‌های رسمی سال‌های اخیر برابر بارسا برنده شود.

دیدگاه‌ها